×

Steve McQueen - CEO

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

Robyn Sullivan - Vice President

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

Aiko Takahashi - Design

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

Frank Douglas - Marketing

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

×
×

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Subscribe to Ασφάλεια στο διαδίκτυο feed
Αντικείμενο της επίσημης υπηρεσίας του ΠΣΔ είναι η ενημέρωση σε θέματα ασφαλούς πρόσβασης εκπαιδευτικών, γονέων-κηδεμόνων και μαθητών στο Διαδίκτυο, η προβολή καλών πρακτικών, η παροχή οδηγιών, συμβουλών και η ευαισθητοποίηση της κοινότητας σε θέματα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο.
Updated: 11 min 30 sec ago

Webinar ΕΚΑΔ και eTwinning 11-10-2017

Tue, 26/09/2017 - 10:07

Σάς ενημερώνουμε ότι μέσω της Ελληνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης eTwinning, θα πραγματοποιηθούν 2 webinars στις 11 Οκτωβρίου 2017 σε συνεργασία με το ΕΚΑΔ και θέμα "Νέο ψηφιακό υλικό για όλες τις ηλικίες του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου". Εισηγητές της τηλεκπαίδευσης είναι οι κ.κ.: Βιβή Φραγκοπούλου, Συντονίστρια Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και Γιώργος Κορμάς, Υπεύθυνος Γραμμής Βοήθειας Help-Line.gr. Τo webinar συντονίζει ο Άρης Λούβρης, Εθνικός Συντονιστής eSafetyLabel. Το ένα webinar αφορά την Πρωτοβάθμια (Νηπιαγωγεία και Δημοτικά) και θα γίνει από τις 5:00 μ.μ. ως τις 6:00 μ.μ. ενώ το άλλο αφορά εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας (Γυμνάσια – Λύκεια) και θα γίνει από τις 6:30 μ.μ. ως 7:30 μ.μ.

Categories: PSD

Νέο υλικό από το SaferInternet4Kids

Fri, 15/09/2017 - 11:00

Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας εύχεται σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα καλή σχολική χρονιά, με υγεία και δύναμη. Μόνο όλοι μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον για τα παιδιά μας και είμαστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσετε με την ίδια θέρμη να είσαστε συμπαραστάτες και αρωγοί στο έργο μας. Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς στην ιστοσελίδα SaferInternet4Kids. gr θα βρείτε νέο υλικό το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως «εργαλείο προκειμένου να ενδυναμώσουμε τη γνώση των παιδιών μας για το πώς να πλοηγούνται με ασφάλεια στο διαδίκτυο. Πρόκειται για:

Categories: PSD

Ψηφιακό καλεντάρι 2017-2018

Tue, 08/08/2017 - 11:16

Είτε βρίσκεστε στις παραλίες, είτε στα βουνά και τα λαγκάδια, εμείς παραμένουμε στις επάλξεις για να σάς επαναφέρουμε στην "τάξη" και να σας ενημερώσουμε για το καλεντάρι στην ψηφιακή ασφάλεια της σχολικής χρονιάς 2017 - 2018.
Αφορμή για το άρθρο στάθηκε η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, που αποτελεί το πλέον αποδεκτό κείμενο για τα ανθρώπινα δικαιώματα παγκοσμίως και υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στις 20 Νοεμβρίου 1989. Ας δούμε λοιπόν τι υπάρχει κάθε μήνα για τη νέα σχολική χρονιά, από τον Οκτώβριο 2017 ως και τον Ιούνιο 2018, να πάρετε ιδέες από το site και να προγραμματίσετε τις αντίστοιχες δράσεις σας.

Categories: PSD

Συλλογική διαχείριση δικαιωµάτων πνευµατικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωµάτων

Sun, 16/07/2017 - 23:41

Στις 13/7/2017 ψηφίστηκε το σχέδιο νόμου «Συλλογική διαχείριση δικαιωµάτων πνευµατικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωµάτων, χορήγηση πολυεδαφικών αδειών για επιγραµµικές χρήσεις µουσικών έργων". Ουσιαστικά πρόκειται για την εναρμόνιση στο εθνικό δίκαιο της Οδηγίας 2014/26/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συµβουλίου της 26ης Φεβρουαρίου 2014 για τη συλλογική διαχείριση δικαιωµάτων πνευµατικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωµάτων, καθώς και για τη χορήγηση πολυεδαφικών αδειών για επιγραµµικές χρήσεις µουσικών έργων στην εσωτερική αγορά (ΕΕEK L 84/72 20.3.2014) στην ελληνική έννοµη τάξη.

Categories: PSD

Ξεχάστε τους "ψηφιακούς ιθαγενείς", ιδού πώς τα παιδιά χρησιμοποιούν πραγματικά το Διαδίκτυο!

Mon, 10/07/2017 - 21:22

Οι διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους οι γονείς διαχειρίζονται τη χρήση της τεχνολογίας από τα παιδιά τους, δημιουργούν τρεις ξεχωριστούς τύπους τεχνολογικών χρηστών - και θέτουν το σκηνικό για μια σύγκρουση πολιτισμών, λέει η συγγραφέας Alexandra Samuel. Η εποχή του ψηφιακού ιθαγενούς έχει τελειώσει. Εάν αυτή η δήλωση έρχεται ως ανακούφιση, είστε πιθανότατα είτε ένας παλαιότερος χρήστης τεχνολογίας που έχει κουραστεί να αισθάνεται άσχετος, είτε απογοητευμένος που έχει χιλιοακούσει αυτό το κλισέ. Το 2001, ο σύμβουλος εκπαίδευσης, Mark Prensky δημιούργησε αυτό τον όρο - καλώντας επίσης την αναλογική γενιά "ψηφιακούς μετανάστες" - για να προειδοποιήσει τους δασκάλους όσον αφορά το αναδυόμενο κύμα μαθητών που θα έρχονταν στα σχολεία με νέους τρόπους σκέψης και απορρόφησης πληροφοριών αφού μεγάλωναν με υπολογιστές, βιντεοπαιχνίδια, ψηφιακές συσκευές αναπαραγωγής μουσικής, κάμερες βίντεο, κινητά τηλέφωνα και άλλες συσκευές. Ο όρος οικειοποήθηκε από ειδησεογραφικά πρακτορεία, ακαδημαϊκούς και επιχειρήσεις και κατέληξε στη διαμόρφωση της κατανόησης των ανθρώπων για την ομάδα που γεννήθηκε από τα μέσα της δεκαετίας του '80 έως τα μέσα της δεκαετίας του '90.

Categories: PSD