×

Steve McQueen - CEO

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

Robyn Sullivan - Vice President

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

Aiko Takahashi - Design

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

Frank Douglas - Marketing

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

×
×

Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο

Subscribe to Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο feed Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο
Το δίκτυο στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης
Updated: 1 hour 16 min ago

«Η επαναφορά της 3ης ώρας της Φυσικής είναι επιβεβλημένη»

Fri, 26/11/2021 - 15:44

Η διδασκαλία της φυσικής και μέσω πειραμάτων θα αποτελέσει ένα εργαλείο που θα εμπλέξει το μαθητή στη συστηματική παρατήρηση αλλά και στην καλύτερη κατανόηση των φυσικών φαινομένων. Και εφόσον τα πειράματα συνδέονται με την καθημερινή ζωή,  θα προκαλέσουν γόνιμο προβληματισμό, προάγοντας και με τον τρόπο αυτόν τη μάθηση, θα αναδεικνύονται οι ιδέες των μαθητών και θα ενθαρρύνεται η πιο ενεργός συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία.

Το Αναλυτικό Πρόγραµµα αποτελεί  το κυρίαρχο στοιχείο της εκπαίδευσης. Ο τρόπος προσέγγισής του μέσω της διδασκαλίας και η επαγόμενη μάθηση είναι κεντρικής σημασίας  ζήτημα. Είναι απολύτως απαραίτητο συστατικό των νέων Αναλυτικών προγραμμάτων η προσέγγιση της γνώσης να γίνει  μέσω της ανακαλυπτικής μάθησης.

Στην Τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας της Α’ Λυκείου υπάρχουν αρκετά θέματα που να αναφέρονται στα αποτελέσματα πειραμάτων. Και μόνο η εισαγωγή τέτοιων θεμάτων είναι ένα πρώτο θετικό βήμα, αλλά υπάρχουν και προβλήματα.

Οι μαθητές στην πλειοψηφία τους δεν έχουν αποκτήσει εργαστηριακή εμπειρία. Μερικοί τυχεροί έχουν δει πειράματα μέσω  επίδειξης, χωρίς ενεργό συμμετοχή. Μπορεί η παρακολούθηση ενός  πειράματος να είναι σημαντική, αλλά η έμπρακτη συμμετοχή, με καταγραφή μετρήσεων, κατανόηση των δυσκολιών και των διαδικασιών που ακολουθούνται, η ομαδοποίηση και η επεξεργασία των δεδομένων που συλλέγονται είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.

Οι μαθητές καλούνται να επεξεργαστούν πειραματικά δεδομένα, σε διάφορα θέματα που περιλαμβάνονται στην Τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας, που καταγράφονται είτε με την μορφή γραφικών παραστάσεων είτε πινάκων. Δεν υπάρχει πρότερη εμπειρία και είναι φυσικό να προκαλούν δυσκολίες. Είναι μια τελείως άλλη μορφή προσέγγιση της γνώσης. Εδώ η συμβολή του διδάσκοντα θα είναι καθοριστική. Ανακύπτουν αναπόφευκτα δυο ζητήματα:

  • Οι δυο ώρες που προβλέπονται δεν επαρκούσαν ούτε για την κάλυψη της

προβλεπόμενης ύλης, όπως προβλεπόταν μέχρι και την περσινή σχολική χρονιά. Φέτος προστέθηκε και επιπλέον θεωρία, που κατά την γνώμη μας ήταν πολύ ορθή ενέργεια, και διορθώνει τον αποσπασματικό τρόπο προσέγγισης των θεμάτων

  • Υπάρχει πολυδιάσπαση στις ειδικότητες που καλούνται να διδάξουν τη

Φυσική. Ένας χημικός, βιολόγος ή γεωλόγος θα είναι δύσκολο να προσεγγίσουν το μάθημα ανακαλυπτικά αλλά και να κινητοποιήσουν σε πειραματικά θέματα φυσικής στον μαθητή, μιας και έχουν ελάχιστη ή και μηδενική εκπαίδευση στις σχολές τους σε πειράματα Φυσικής.

Το μάθημα πλέον της Φυσικής  Α Λυκείου έχει εξεταζόμενη ύλη με ΦΕΚ, εξετάζεται με διαφοροποιημένη μεθοδολογία από ότι παλαιότερα και θα πρέπει, όπως στα μαθήματα προσανατολισμού, να διδάσκεται μόνο με πρώτη ανάθεση και μόνο σε περίπτωση απόλυτης ανάγκης να ανατίθεται σε άλλες ειδικότητες πέραν των Φυσικών.

Η ουσιαστική βελτίωση στην Παιδεία  και την Εκπαίδευση μπορεί να επιτευχθεί όταν προσφέρονται και τα κατάλληλα εργαλεία. Αν θέλουμε να μειωθεί το υψηλό ποσοστό αποτυχίας της Φυσικής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, πρέπει να ξεκινήσουμε από ουσιαστικές διορθωτικές παρεμβάσεις από το μάθημα βάσης, που είναι η Φυσική της Α’ Λυκείου.

Ορθά επανήλθαν εντός ύλης ορισμένες ενότητες που είχαν χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση αφαιρεθεί από την ύλη, κάνοντάς την αναποτελεσματικά αποσπασματική. Για τα ελληνικά δεδομένα, αποτελεί καινοτομία η ύπαρξη πειραματικών θεμάτων στην τράπεζα θεμάτων.

Απομένει να θεσπιστούν οι  ώρες διδασκαλίας του μαθήματος, όπως ήταν παλαιότερα στο ωρολόγιο πρόγραμμα, ώστε να υλοποιηθεί σωστά το νέο αναλυτικό πρόγραμμα, αλλά και για να υπάρξει ικανοποιητική ανταπόκριση στις απαιτήσεις της τράπεζας θεμάτων. Το έχουμε τονίσει επανειλημμένως ότι  δεν αποτελεί λύση η αποσπασματική διδασκαλία της Φυσικής, ούτε ο εξοβελισμός της πειραματικής φύσης του μαθήματος. Η προσθήκη της τρίτης ώρας διδασκαλίας θα διευκολύνει κατά ένα ποσοστό εκπαιδευτικούς και μαθητές, που αυτή τη στιγμή καλούνται να καλύψουν έναν μαραθώνιο ύλης με ρυθμό κατοσταριού. Βεβαίως, τα αποτελέσματα αυτής της επιλογής είναι απολύτως προβλέψιμα, ενώ καθίσταται αναπόφευκτη η προσφυγή στην εξωσχολική βοήθεια, σε όσους έχουν βέβαια τη δυνατότητα… Για να ενισχύσουμε το σημαντικό ρόλο του εργαστηρίου, προτείνουμε η τρίτη ώρα να είναι καθαρά εργαστηριακή, δηλαδή οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες να εργάζονται στο σχολικό εργαστήριο, καθοδηγούμενοι από τα κατάλληλα φύλλα εργασίας και τους αναμορφωμένους και επικαιροποιημένους εργαστηριακούς οδηγούς. Στη βαθμολογία δε του μαθήματος να λαμβάνεται υπόψη και η εργαστηριακή επίδοση (η συμμετοχή σε σχολικά συνέδρια, σε διαγωνισμούς κλπ).

Δεν αρκεί η αύξηση της ύλης, για να φανεί ότι έγιναν κάποιες βελτιώσεις. Απαιτείται παράλληλα ο εκσυγχρονισμός του μαθήματος, σύμφωνα με όλα τα επιστημονικά κριτήρια της Διδακτικής και ο κατάλληλος, ποσοτικά και ποιοτικά, χρόνος, για να επιτευχθούν οι προσδοκώμενοι στόχοι. Αλλιώς, ξανά για τα αυτονόητα θα μιλάμε, όπως κάνουμε εδώ και πολλά χρόνια… Y.Γ. Μπορείτε να ανταλλάξετε απόψεις με τα μέλη της ομάδας μας στο σύνδεσμο

https://www.facebook.com/groups/379415453897683/

Η συντακτική Ομάδα Έρευνας Τεκμηρίωσης Διδασκαλίας της Φυσικής

Δρακόπουλος Γρ.

Εμμανουηλίδης Αρ.

Πετρόπουλος Μιχ.

ERASMUS+ Δημοτικό Σχολείο Χαλκιάδων

Wed, 24/11/2021 - 10:00

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 1η κινητικότητα του  Δημοτικού Σχολείου Χαλκιάδων  στην Βιέννη της Αυστρίας, απο τις 14-11-2021 έως 21-11-2021, στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+, με τίτλο  " Your school, my school, our school. Let's create the conditions for a creative, safe and welcoming environment" και  κωδικό 2020-1-EL01-KA101-077621.

Η επιμόρφωση είχε θέμα«New Technologies and Future Classrooms: Educational Apps, Blended Learning and Flipped Learning ". Η εκπαιδευτικός μας έκανε αισθητή την Ελληνική παρουσία στην ομάδα βγάζοντας το σχολείο  έξω από τα όρια της τοπικής κοινωνίας!

Συγχαρητήρια!!!

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων

Mon, 22/11/2021 - 10:26

Το 4ο Δημοτικό σχολείο Πεύκης συμμετέχει σε δράσεις για την Ευρωπαϊκή εβδομάδα μείωσης αποβλήτων, που υλοποιείται σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Ανακύκλωσης και με στόχο να προάγει καλές πρακτικές ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θέματα περιβαλλοντικής και οικολογικής  συνείδησης.

Οι μαθητές και μαθήτριές μας σε κάθε τάξη ερευνούν, ενημερώνονται, προβληματίζονται, σχεδιάζουν δράσεις και τις υλοποιούν με στόχο τη βιωσιμότητα και την αειφορία του πλανήτη μας. Έτσι, λοιπόν, για την εβδομάδα 22 – 26 Νοεμβρίου θα συμμετέχουν σε δράσεις όπως ανακύκλωσης ρούχων, πλαστικού, αλουμινίου, και μπαταριών. Εκτός από την ανακύκλωση αυτών των υλών θα κατασκευάσουν και δικά τους χρήσιμα προϊόντα από παλιά αντικείμενα, όπως τσάντες πολλαπλών χρήσεων από παλιά ρούχα, μολυβοθήκες, κουμπαράδες, αποθηκευτικά κουτιά, παιχνίδια κ.α. από συσκευασίες προϊόντων.

Η προσπάθεια όμως δε σταματά εκεί. Τα παιδιά του σχολείου μας θα ενημερώσουν τα άλλα σχολεία του δήμου μας προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν και άλλους μαθητές να συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα. Πιο συγκεκριμένα, η Στ’ τάξη θα επισκεφτεί το 1ο Γυμνάσιο Πεύκης και θα ενημερώσει το 15μελές του σχολείου σε θέματα περιβαλλοντικής και οικολογικής συνείδησης προκειμένου να  τους παρακινήσει στη δράση, η Γ΄ τάξη θα μοιράσει ενημερωτικά φυλλάδια με τις δράσεις μας στη γειτονιά μας με σκοπό να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει και τους δημότες της τοπικής κοινωνίας, η Α΄, Β΄, Δ’ και Ε΄  τάξη θα δραστηριοποιηθεί στο περιβάλλον του σχολείου μας.

Ο κοινός μας στόχος είναι να κάνουμε και το δικό μας βήμα για να φέρουμε την αλλαγή που θα προστατέψει τον πλανήτη μας.

Το Γυμνάσιο Ελευθερούπολης στην Ισλανδία Erasmus+ Δράση ΚΑ1, «ΣΧΟΛΕΙΑ ΙΣΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ»

Mon, 22/11/2021 - 10:23

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας Τζούμα Μαρία, καθηγήτρια φυσικών επιστημών, και Μοσχοπούλου Τριανταφυλλιά, καθηγήτρια γερμανικών, συμμετείχαν σε επταήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης στο Βorgarnes της Ισλανδίας, από τις 12 ως τις 18 Σεπτεμβρίου 2021, με θέμα «Εκπαίδευση ευαισθητοποίησης με αναφορά στη μετανάστευση, τον ρατσισμό, τις διακρίσεις, τον πολιτισμό και τη διαφορετικότητα, με στρατηγικές για τη διδασκαλία αυτών των θεμάτων σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες». Η μετακίνηση των εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ Δράση KA1 με τίτλο «Σχολεία ίσης ευκαιρίας», που χρηματοδοτείται και ελέγχεται από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ), το οποίο ξεκίνησε κατά το σχολικό έτος 2019-2020. Πάροχος του σεμιναρίου ήταν ο οργανισμός εταίρος “INTERCULTURAL ICELAND”.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι συμμετέχουσες καθηγήτριες αξιοποίησαν καινοτόμες ιδέες που στόχευαν στη διαμόρφωση ασφαλούς και φιλικού μαθησιακού περιβάλλοντος στην τάξη και εφάρμοσαν διδακτικές στρατηγικές και προσεγγίσεις με στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης των μαθητών/τριών και την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα όπως: διαφορετικότητα, στερεότυπα, προκαταλήψεις, διακρίσεις, αποκλεισμός/ένταξη και ρατσισμός. Οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν στη συγκεκριμένη κινητικότητα θα αποβούν προς όφελος τόσο των συμμετεχουσών εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών/τριών, των συναδέλφων, του σχολείου γενικότερα.
Η υλοποίηση του προγράμματος συνεχίστηκε και μετά την επιστροφή της ομάδας των εκπαιδευτικών, καθώς ακολούθησε διάχυση στους/στις καθηγητές/τριες του σχολείου των μεθοδολογιών , των τεχνικών και των εργαλείων που αξιοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Απώτερος στόχος να εφαρμοστεί στη σχολική μονάδα η νέα εκπαιδευτική προσέγγιση και να ενσωματωθούν στην εκπαιδευτική διδασκαλία οι αποκτηθείσες δεξιότητες.

Η Διευθύντρια
Κέντρου Άννα

11η διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός & Επαγγέλματα» (1ο Μέρος)

Mon, 22/11/2021 - 10:20
Πρόσκληση

Στο πλαίσιο των διαδικτυακών εκδηλώσεων για τη σύνδεση εκπαίδευσης και εργασίας, που οργανώνονται από το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, σε συνεργασία με τον Δήμο Νέας Σμύρνης, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Λυκείου Ευαγγελικής Σχολής, τον Σύνδεσμο Αποφοίτων Ευαγγελικής Σχολής και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021 (17.30-19.00), θα πραγματοποιηθεί η 1η διαδικτυακή συνάντηση με θέμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός & Επαγγέλματα» (1ο Μέρος).

Η διείσδυση των ψηφιακών τεχνολογιών σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους της σύγχρονης κοινωνίας δημιουργεί νέες τάσεις στην αγορά εργασίας, προκλήσεις και ευκαιρίες μέσα από τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, αλλά και επιπλέον απαιτήσεις για τις δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει το εργατικό δυναμικό του μέλλοντος. Η ψηφιοποίηση, ως σύγχρονη τεχνολογική τάση διαμορφώνει καινούριες προοπτικές στην επαγγελματική σταδιοδρομία των νέων, καθώς οι ανάγκες των χώρων εργασίας μεταβάλλονται και εξελίσσονται ταχύτατα δημιουργώντας νέους δείκτες στη ζήτηση εργασίας.

Ο βασικός στόχος των διαδικτυακών αυτών εκδηλώσεων, που συνεχίζονται για 2η σχολική χρονιά με την εθελοντική συμμετοχή επαγγελματιών από τους χώρους εργασίας και εκπροσώπων της Πανεπιστημιακής κοινότητας, είναι η προετοιμασία των νέων για τη μετάβαση στην αγορά εργασίας, μέσα από την ενίσχυση δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων και διαχείρισης της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας.

Εισηγήσεις:

‘Ψηφιακή Διακυβέρνηση’ Ευριπίδης Λουκής, Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Πανεπιστημίου Αιγαίου. Δ/ντής Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών 'Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση’. Μέλος του Editorial Board του Government Information Quarterly.

‘Το χθες, το σήμερα και το αύριο της ενέργειας’ Νίκος Σακκάς, Καθηγητής Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο & Πανεπιστήμιο Χαλ (Aγγλία)

‘Η Διεπιστημονικότητα στην Έρευνα - Ενας Μηχανικός Ανάμεσα σε Βιολόγους: Η Επανάσταση της Ψηφιακής Μικροσκοπίας’ Σταμάτης Παγκάκης, Εμβιομηχανικός. Διευθυντής Μονάδας Βιοαπεικόνισης του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών  (ΙΙΒΕΑΑ).

‘Από τις σπουδές Ιστορίας/Αρχαιολογίας στις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες: Σταυροδρόμια και Επιλογές’ Αγιάτις Μπενάρδου, Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ινστιτούτο Πληροφοριακών Συστημάτων / Ερευνητικό Κέντρο Αθηνά (ΙΠΣΥ/ΕΚ ΑΘΗΝΑ) και Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Κάθε συμμετέχων/ουσα θα διαθέτει ατομικό και μοναδικό σύνδεσμο σύνδεσης, τον οποίο θα λάβει με ηλεκτρονική αλληλογραφία αμέσως μετά τη συμπλήρωση των στοιχείων (ονοματεπώνυμο, email, ιδιότητα) στον σύνδεσμο: https://bit.ly/30w22Rf

Χωρίς την προεγγραφή σας δεν θα είναι δυνατή η συμμετοχή στη διαδικτυακή εκδήλωση.

4o ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ – ERASMUS+

Mon, 22/11/2021 - 10:17
ERASMUS+ 4ου ΕΠΑ.Λ. Αθήνας  2021-2022
  • 1η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: 25 έως 29-10-2021

Στις 25 με 29 Οκτωβρίου του 2021 πραγματοποιήθηκε η πρώτη κινητικότητα του προγράμματος "P.O.L.I.S. - Promote citizenship education at school to build inclusive societies" στο πλαίσιο του Erasmus +. Η κινητικότητα φιλοξενήθηκε στο λύκειο Santa Rosa στο Viterbo της Ιταλίας. Κατά την διάρκειά της οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είχαν την δυνατότητα να εμβαθύνουν και να συζητήσουν τις μορφές μη τυπικής εκπαίδευσης και μεθοδολογίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις διδακτικές ενότητες του προγράμματος, συμβάλλοντας και οι ίδιοι με την εμπειρία τους. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να δουλέψουν μαζί και να προάγουν την διεθνή συνεργασία και ομαδικότητα.

 

Εθνικό Βραβείο eTwinning Για το 2ο Δ.Σ Νέας Ερυθραίας

Mon, 22/11/2021 - 10:15

2ο βραβείο στον 15ο πανελλήνιο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning για το έργο μας "Me the A.I #2.0" 2019-2020, στην κατηγορία "δημοτικά σχολεία" στο οποίο το  σχολείο μας συμμετείχε ως ιδρυτή. Στόχος του έργου ήταv η εισαγωγή των μαθητών στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στην Μηχανική Μάθηση. Μια πολύ όμορφη βράβευση κατά την διάρκεια της 1της μέρας του 7ου Πανελλήνιου Διαδικτυακού Συνεδρίου eTwinning . Συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά στους υπέροχους μαθητές μας και σε όλους τους εκπαιδευτικούς από Ελλάδα και Εξωτερικό.

Βίντεο δράσης μας: https://youtu.be/ZspT5EmCnNM

Τελετή βράβευσης (02:15:07 εως  03:08:37) : https://youtu.be/yncSeZ2YDjE

 

Καλλιέργεια και Ανάπτυξη Καλοσύνης στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης

Mon, 22/11/2021 - 10:11

Την προηγούμενη  σχολική χρονιά 2020-2021 στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος Αγωγής Υγείας με τίτλο  «Καλλιέργεια και ανάπτυξη καλοσύνης – προσφέρω χαμόγελα και χαρά» με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς την κ. Αναστασία Ορφανίδου και την κ. Αφροδίτη Μουχτάρη, οι μαθητές της Β' τάξης του 12ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης κλήθηκαν να φέρουν εις πέρας 10 πράξεις καλοσύνης προς  την οικογένεια, τη γειτονιά, το σχολείο και την κοινωνία μέσα σε διάστημα 10 εβδομάδων.

Καλλιεργήθηκαν με πολλαπλούς τρόπους 10 πολύτιμες για την ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε ατόμου βασικές έννοιες όπως είναι

ο σεβασμός,

τα προσωπικά όρια,

η φροντίδα,

η ευγνωμοσύνη,

η συμπόνια,

η μοναδικότητα,

η διαφορετικότητα και η αναπηρία,

η αποδοχή και η δικαιοσύνη,

το θάρρος και η αυτοεκτίμηση,

οι πράξεις καλοσύνης.

Όλες οι πράξεις καλοσύνης των μαθητών και η θεωρία πίσω από αυτές βρίσκονται στο ηλεκτρονικό βιβλίο που δημιουργήθηκε ως αναμνηστικό της κοινής δουλειάς μαθητών-εκπαιδευτικών.

Έναν χρόνο μετά, τη σχολική χρονιά 2021-2022, το σχολείο έχει την τιμή να κατέχει τον δικό του «Τοίχο Καλοσύνης» με σύνθημα «Ό,τι δεν σου χρειάζεται, άφησέ το. Ό,τι σου χρειάζεται πάρ’το». Προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα γνωριμίας του σκοπού και της σημασίας  του Τοίχου αλλά και την προσωπική εμπειρία της προσφοράς όλοι οι μαθητές του σχολείου, έχει σχεδιαστεί η μηνιαία -προαιρετική- συμμετοχή τους ανά τάξη στη διαδικασία προσφοράς προϊόντων και αντικειμένων που κρεμούν οι ίδιοι, όπως βασικά αγαθά απαραίτητα για την  καθημερινή διαβίωση κάθε ανθρώπου και την ψυχαγωγία του αλλά και είδη πρώτης ανάγκης.

Μέσα το πρόγραμμα ανάπτυξης καλοσύνης και από τον τοίχο καλοσύνης του σχολείου, υπάρχει η ελπίδα για μια κοινωνία που δρα και ευαισθητοποιείται με κάθε ευκαιρία σε θέματα προσφοράς κι  αλληλεγγύης με μοναδικό γνώμονα την αμέριστη προσφορά χαράς κι ανακούφισης προς  τον συνάνθρωπο!

 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ 

Ασταμάτητες διακρίσεις για το   8ο ΔΣ Νέας Φιλαδέλφειας

Mon, 22/11/2021 - 10:08

Τα συγχαρητήριά μου στους/στις μαθητές/τριες του 8ου ΔΣ Νέας Φιλαδέλφειας αλλά και στις εκπαιδευτικούς  Σκιαδά Σταυρούλα και  Χαραμούσου Αικατερίνη  για τη νέα διάκριση που απέσπασε το σχολείο μας!   Συγκεκριμένα οι μαθητές μέσα από την εργασία τους στο  eTwinning  έργο "Me the Α.Ι. #2.0" με θέμα την τεχνητή νοημοσύνη απέσπασαν το 2ο Εθνικό βραβείο #eTwinning. Η απονομή πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 19 Νοεμβρίου  2021  κατά την πρώτη μέρα έναρξης του 7ου Συνεδρίου eTwinning. Ήταν ένα έργο συνεργατικό. Μαθητές και  εκπαιδευτικοί άνοιξαν  τους ορίζοντές τους και ήρθαν  σε επαφή με άλλους μαθητές και εκπαιδευτικούς από διαφορετικά μέρη της Ελλάδας και της Ευρώπης!  αναπτύσσοντας τις κοινωνικές τους δεξιότητες και  ανταλλάσσοντας καλές πρακτικές.  Την απονομή έκανε ο Δρ Μιχάλης  Παρασκευάς   Διευθυντής της Διεύθυνσης Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών του ΙΤΥΕ Διόφαντος, Αναπλ. Καθηγητής Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου"

Ιωάννης Α Μακρής

Δ/ντής 8ου ΔΣ Νέας Φιλαδέλφειας

Νηπιαγωγείο Ριζαριού : 3η κινητικότητα Εrasmus + στο Vilnius της Λιθουανίας

Fri, 19/11/2021 - 14:48
3η κινητικότητα Erasmus + για τους εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου Ριζαριού

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ,KA2 Τομέας Στρατηγικών Σχολικών Συμπράξεων με τίτλο « ICT and robotics in preschool education : A more attractive way for learning! » ,που υλοποιεί το Νηπιαγωγείο ολοκληρώθηκε  με επιτυχία η  3η κινητικότητα εκπαιδευτικών των έξη  χωρών που συμμετέχουν στο σχέδιο στην πρωτεύουσα της Λιθουανίας ,στο Vilnius , την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα το διάστημα  8 με 14  NΝοεμβρίου 2021.

Στόχος του έργου είναι η αύξηση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και των παιδιών και η ενσωμάτωση των ΤΠΕ και της ρομποτικής στις δραστηριότητες διδασκαλίας / μάθησης.

Το σχέδιο  ενώνει πάνω από 1000 εκπαιδευτικούς και μαθητές από διαφορετικές  χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα  από Σουηδία, Ισπανία, Λιθουανία  Λετονία ,Εσθονία κι  Ελλάδα και τους δίνει την ευκαιρία να αυξήσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες ,να ανταλλάξουν ιδέες κι απόψεις ,να μοιραστούν νέες μεθόδους διδασκαλίας ,να γνωρίσουν τα εκπαιδευτικά συστήματα και την κουλτούρα άλλων χωρών και μέσα από αυτή τη συνεργασία, να ενισχύσουν την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα.

 

 

Συντονιστικό σχολείο της σύμπραξης  είναι το Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων ,ενώ το γενικό συντονισμό του όλου προγ/τος  έχει η Δ/ντριά του  Άννα Μαγκιώση, η οποία και διαθέτει εξαιρετική εμπειρία στη διαχείριση διεθνών συμπράξεων.

Σκοπός του έργου είναι η κατανόηση της σπουδαιότητας της νέας τεχνολογίας  στη ζωή μας ,συμπεριλαμβανομένων του STEAM και της ρομποτικής από τα μικρά παιδιά, μέσω σχετικών επιλεγμένων δραστηριοτήτων από το πρόγραμμα σπουδών της προσχολικής εκπαίδευσης και η ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων που θα τους βοηθήσουν στη μετέπειτα ζωή τους.

 

Μετά το πέρας του έργου, η τεχνολογία θα ενσωματωθεί στις δραστηριότητες διδασκαλίας και μάθησης και σε όλους οι συμμετέχοντες φορείς θα έχουν υλικά, εξοπλισμό, δεξιότητες και γνώσεις σχετικά με τη χρήση τους.

Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε προγραμματισμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέμα την ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης και διδασκαλίας στο Νηπιαγωγείο ,καθώς και τη διδασκαλία ρομποτικής και STEM  που σαφώς κάνουν πιο δελεαστική κι ενδιαφέρουσα τη μάθηση στην προσχολική ηλικία, αλλά και να παρακολουθήσουν  εργαστήρια ρομποτικής με συμμετοχή των παιδιών του Νηπιαγωγείου Vilniaus r. Mickunu vaiku lopselis – darzelis

Εισηγήτρια των επιμορφωτικών σεμιναρίων ήταν η συντονίστρια του σχεδίου κ Μαγκιώση Άννα ,η οποία ειδικεύεται στον τομέα της ρομποτικής και διδασκαλίας STEM στο Νηπιαγωγείο

 

 

Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν σχετικά με  τον τρόπο ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στη διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση στα σχολεία τους και έμαθαν  τη χρήση βήμα προς βήμα νέων εργαλείων ιστού καθώς και την παρουσίαση δραστηριοτήτων STEM και ρομποτικής για μικρά παιδιά (θεωρητικό και πρακτικό μέρος ).Έκαναν επίσης την πρώτη τους γνωριμία με νέα  ρομποτάκια όπως τα cat and snail robots.

Είχαν επίσης την ευκαιρία να συναντηθούν με αρχές της τοπικής αυτοδιοίκησης και να ενημερωθούν από τον υπεύθυνο στον τομέα της εκπαίδευσης για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και την πολιτική που έχουν υιοθετήσει ώστε να εξασφαλίσουν ποιοτικότερη εκπαίδευση που συμβαδίζει με το κλίμα της εποχής  σε όλα τα παιδιά. Δεν έλλειψε και η ξενάγηση στα αξιοθέατα της περιοχής καθώς και δείγματα γεύσης της τοπικής παραδοσιακής Λιθουανικής  κουζίνας !

   

Το πρόγραμμα θα βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στη μάθηση και θα συμβάλλει στην προετοιμασία του  πολίτη αύριο, ο οποίος θα έχει τις απαραίτητες δεξιότητες, και θα είναι σε θέση να δράσει και να λάβει σωστές  αποφάσεις για ένα καλύτερο αύριο.

Οι νέες τεχνολογίες αποτελούν ένα πολύτιμο εργαλείο για την έκφραση, την επικοινωνία, την εξερεύνηση και τον πειραματισμό στα χέρια των μαθητών της σχολικής εκπαίδευσης, διότι συμβάλλουν στην ενίσχυση της διερευνητικής μάθησης πολλών διαφορετικών γνωστικών θεμάτων και επιστημών και διευκολύνει την βαθύτερη κατανόησή τους, ενισχύει την ανάπτυξη της αναλυτικής και συνθετικής σκέψης και βοηθά στην ανάπτυξη των παιδιών και στην ομαλή κοινωνικοποίησή τους.

  

Οι δραστηριότητες του σχεδίου σχεδιάστηκαν προσεκτικά για την επίτευξη των στόχων του έργου, που  εντάσσονται στις προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής κοινότητας ,απ’ όπου και  χρηματοδοτείται η δράση σε συνεργασία με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Ελλάδας.

Επιμέλεια άρθρο: ‘Αννα Μαγκιώση

3o Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου Κορδελιού, Θεσσαλονίκη – Πρόγραμμα Erasmus+ «nEURO NESTING 3.0» – Κινητικότητα στην Ισπανία

Thu, 18/11/2021 - 14:58

Μεταξύ 2-6.11.2021, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού, συμμετείχε στην πρώτη φυσική κινητικότητα στο πλαίσιο του Πολυμερούς Έργου Erasmus + με τίτλο «nEURO NEST 3.0» Κωδικός: 2020-1-ES01-KA229-062594. Η κινητικότητα έγινε με καθυστέρηση ενός χρόνου, λόγω των περιορισμών που είχαν υποβληθεί από την πανδημία, και  πραγματοποιήθηκε στο σχολείο CEIP Bilingue Juan Palmireno Alcaniz, στην Ισπανία. Στη βραχυπρόθεσμη επιμορφωτική συνάντηση  για εκπαιδευτικούς, συμμετείχαν 2 εκπρόσωποι του σχολείου μας : η Διευθύντρια Βασιλεία Δημητριάδου και η εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας Λουίζα Βασιλείου. Συνολικά σε αυτή τη συνάντηση ήταν παρόντες 13 εκπαιδευτικοί  από τα συνεργαζόμενα σχολεία: CEIP Bilingue Juan Palmireno – Alcaniz, Ισπανία (σχολείο συντονιστής),  Escola Basica Integrata de Ribeira Grande – Πορτογαλία,  Detska Gradina Zvanche Burgas – Βουλγαρία, Scoala Profesionala “Tiberiu Monariu”-  Ρουμανία.

Δεδομένων των στόχων του έργου, οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν αυτή την περίοδο είχαν ως βασική προσέγγιση το θέμα της προστασίας των πτηνών και των υγροτόπων, μέσα από την υλοποίηση ολοκληρωμένων εργασιών, τα ψηφιακά θέματα και τη συνεργατική μάθηση. Οι δάσκαλοι συμμετείχαν σε μικτά εργαστήρια που υλοποιήθηκαν στο ισπανικό σχολείο με τους μαθητές, πραγματοποίησαν μια επίσκεψη στο παρατηρητήριο τροφοδοσίας γυπών Aves Mas de Bunol στο ValdeRobbes, που έχει ως στόχο την προστασία και τη διατήρηση της ζωής των αρπακτικών πτηνών , συμμετείχαν σε ένα σεμινάριο συνεργατικής  μάθησης  βασισμένο στην παιδαγωγική Kagan, επισκέφτηκαν τον υγρότοπο Galacho De Juslibol και έμαθαν σε βιωματικό εργαστήριο πώς να κατασκευάζουν ξύλινη φωλιά. Η πιο σημαντική δραστηριότητα ήταν το γεγονός ότι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη διδασκαλία σε διάφορες τάξεις στο ισπανικό σχολείο (job shadowing), έπρεπε να εκτελέσουν διάφορες εργασίες για την προστασία των πτηνών σε συνεργασία με τους εταίρους του έργου, ολοκλήρωσαν ημερολόγια έργου, παρατήρησαν τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων προστασίας του περιβάλλοντος στη σύγχρονη και ασύγχρονη μάθηση και κατέγραψαν το είδος της μεθοδολογίας που χρησιμοποιούν οι Ισπανοί εκπαιδευτικοί στις τάξεις στο πλαίσιο της ανταλλαγής καλών εκπαιδευτικών πρακτικών.

Στη συνάντηση εργασίας με τους συντονιστές εκπαιδευτικούς, συζητήθηκαν οι μηνιαίες δραστηριότητες  του έργου που θα διεξάγονται σε μικτές ομάδες μαθητών από τα συνεργαζόμενα σχολεία, οι ημερολογιακές ημερομηνίες μελλοντικών κινητικοτήτων με βραχυπρόθεσμες ανταλλαγές μαθητών στην Ελλάδα και την Πορτογαλία, με σεβασμό στους κανόνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ύπαρξη πράσινων πιστοποιητικών για τους συμμετέχοντες μαθητές και καθηγητές, όπου προβλέπεται,  και η αύξηση της προβολής του έργου σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.

Η ρουμανική ομάδα παρουσίασε εκπαιδευτικό υλικό σχετικά με τη χρήση του Twinspace και της πλατφόρμας eTwinning, ως κύριας ψηφιακής και ασφαλούς πλατφόρμας μάθησης για μαθητές και δασκάλους, παρουσιάζοντας εν συντομία τις λειτουργίες  της, από την πρέσβειρα του eTwinning και του Erasmus +, Vasilica Găzdac. Η ισπανική ομάδα συνεργάστηκε με τον τοπικό τύπο, έτσι κατά τη διάρκεια της συνάντησης σε ένα άρθρο του παρουσιάστηκαν οι δραστηριότητες της συνάντησης του έργου.

Παρουσιάστηκαν τα μέσα προβολής και διάδοσης του έργου: η σελίδα Twinspace, ο κοινός πίνακας διάδοσης, η σελίδα  Facebook του έργου, ο ιστότοπος του εν εξελίξει έργου που σχεδίασε η πορτογαλική ομάδα. Όλα τα προϊόντα του έργου που έχουν φτιαχτεί μέχρι αυτήν τη στιγμή μπορείτε να τα δείτε από το Twinspace της σελίδας του έργου και το Facebook :

https://twinspace.etwinning.net/124325/home

https://www.facebook.com/nEuro-Nest-30-106237174749370/

 

Οι συμμετέχοντες καθηγητές ενημέρωσαν τις γλωσσικές δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα αλλά και τις ψηφιακές και επιστημονικές τους δεξιότητες, ξεφεύγοντας από την κλασική διδακτική ρουτίνα, μαθαίνοντας σε ευρωπαϊκό σχολείο, υιοθετώντας έτσι καλές πρακτικές Erasmus+, που θα χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια αυτής της σχολικής χρονιάς στα δικά τους σχολεία.

Η ευρωπαϊκή μαθησιακή εμπειρία συμπληρώθηκε από πολιτιστικές δραστηριότητες μέσω επισκέψεων σε πολιτιστικά αξιοθέατα στο Alcaniz,  Σαραγόσα και Βαρκελώνη.

Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν αυτή την εβδομάδα προσαρμόστηκαν  στις συνθήκες μάθησης στην πανδημία -  τήρηση των μέτρων απόστασης και υγιεινής,  παρακολούθηση μαθημάτων με πράσινο πιστοποιητικό.

Το έργο πραγματοποιείται με την οικονομική υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, του νέου προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της εκπαίδευσης, της κατάρτισης, της νεολαίας και του αθλητισμού. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης  δεν ευθύνονται για τον τρόπο χρήσης του περιεχομένου αυτών των πληροφοριών.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Χαλκίδας «Αρέθουσα»

Mon, 15/11/2021 - 13:34
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Χαλκίδας «Αρέθουσα»

Την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Χαλκίδας «Αρέθουσα», της ομάδας μαθητών/τριών του 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας που συμμετέχουν στο Δίκτυο ASPnet Schools της UNESCO και στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning: «Dream your House, Build your House».

Στη διάρκεια της επίσκεψης τους ξεναγήθηκαν στο μουσείο από την Αρχαιολόγο κα Γαρυφαλλιά Κίτσου, η οποία παρουσίασε εκθέματα του τομέα Οικονομίας που σχετίζονται με την καθημερινή ζωή στην αρχαιότητα. Στη συνέχεια, οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να κάνουν ερωτήσεις και να λάβουν συμπληρωματικές πληροφορίες, να φωτογραφήσουν τα αντικείμενα που τους τράβηξαν το ενδιαφέρον και να συμπληρώσουν φύλλα εργασίας για τις ανάγκες του προγράμματος. Με βάση το υλικό που συνέλεξαν από την επίσκεψη αυτή οι μαθητές μας θα εργαστούν ώστε να επιλέξουν αντικείμενα του παρελθόντος για να τα συμπεριλάβουν σε ένα εικονικό σπίτι που θα εξοπλιστεί σε συνεργασία με μαθητές/μαθήτριες από άλλα σχολεία της Ευρώπης που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Ο Σύλλογος Καθηγητών, οι μαθητές/μαθήτριες και η Διευθύντρια του 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας κα Αικατερίνη Πίσχινα, καθώς και η υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος κα Χριστίνα Τσομώκου και η συμμετέχουσα καθηγήτρια κα Ευφροσύνη Καταροπούλου, ευχαριστούν θερμά τους υπεύθυνους του Αρχαιολογικού Μουσείου «Αρέθουσα»την Αρχαιολόγο κα Γαρυφαλλιά Κίτσου για την εξαιρετική της παρουσίαση και την Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ευβοίας Δρ. Αγγελική Σίμωσι για την υποστήριξη της στο πρόγραμμα μας.

Invitation – EMINENT 2021 online Conference, 7 December 2021

Mon, 15/11/2021 - 12:59

To Eminent (Expert Meeting IN Education NeTworking) είναι η ετήσια διάσκεψη του European Schoolnet (EUN), στην οποία συμμετέχουν τα Υπουργεία Παιδείας 33 χωρών φορείς χάραξης πολιτικής και άλλων ενδιαφερομένων στο τομέα της εκπαίδευσης, όπως εκπρόσωποι εκπαιδευτικής βιομηχανίας, εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, που ασχολούνται με την εκπαίδευση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων, καθώς και τους ερευνητές και τους συνεργάτες έργων του European Schoolnet, με στόχο τη συζήτηση σχετικά με τα κορυφαία θέματα που επηρεάζουν την εκπαίδευση και τη μάθηση σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Τα Υπουργεία της Παιδείας και οι συμμετέχοντες θα μοιραστούν τις απόψεις τους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η ψηφιακή εκπαίδευση θα αποτελέσει έναν οδηγό θετικής αλλαγής για τα σχολεία, τους δασκάλους και τους μαθητές, προσδοκώντας σε μια πιο αποτελεσματική εκπαίδευση. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν οι τελευταίες ανακοινώσεις, πρακτικές λύσεις και έργα που αφορούν στη ψηφιακή εκπαίδευση από όλη την Ευρώπη.

Η εκδήλωση θα γίνει για πρώτη φορά μέσω ηλεκτρονικής τηλεδιάσκεψης και θα υπάρχει δυνατότητα επίσκεψης σε μια εικονική έκθεση, όπου οι επισκέπτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πρακτικές πληροφορίες που εμφανίζονται στα διάφορα δωμάτια, συμπεριλαμβανομένων, των ιδεών, των περιπτωσιολογικών μελετών και των έργων που σχετίζονται με την ψηφιακή εκπαίδευση. Οι επισκέπτες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τους κύριους επιχειρηματικούς εταίρους του EUN, που προσφέρουν καινοτόμες λύσεις σε εκπαιδευτικούς και σχολεία και να εξοικειωθούν με την αποστολή, τα έργα και τις δραστηριότητες του EUN.

Η διάσκεψη θα προσεγγίσει και δύο σημαντικά θέματα που έχουν επισημανθεί ως μέρος της μαθησιακής διαδικασίας της περιόδου Covid 19:

  • Η σημασία της ένταξης και η αναγκαιότητα να την επαναπροσδιορίσουμε σε σχέση με την ανάπτυξη της ψηφιακής εκπαίδευσης.
  • Τις δυνατότητες που το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Διευκόλυνσης Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (The Recovery and Resilience Facility) προσφέρει για τη στήριξη του μετασχηματισμού των εκπαιδευτικών συστημάτων στις χώρες της ΕΕ.

Για το πρόγραμμα της εκδήλωσης, πατήστε εδώ

Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι ελεύθερη, για εγγραφή σας πατήστε εδώ

Κλιματική Κρίση και Εκπαίδευση για την Αειφορία προς Μέσα Ενημέρωσης

Mon, 15/11/2021 - 09:34

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας διοργανώνουν διαδικτυακή επιμορφωτική εκδήλωση, με θέμα: «Κλιματική Κρίση και Εκπαίδευση για την Αειφορία», η οποία  θα πραγματοποιηθεί την

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021 και ώρες 17:30-20:30.

Απευθύνεται σε στελέχη εκπαίδευσης, μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Στόχος του σεμιναρίου είναι ο επιστημονικός προβληματισμός για την απειλή της κλιματικής κρίσης και τις συνέπειες του φαινομένου. Ενδεικτικές διαστάσεις που θα συζητηθούν είναι: η ενεργειακή κρίση, η διάβρωση των ακτών, η άνοδος της θερμοκρασίας, η θαλάσσια επίκληση, η καταστροφή των δασών, η κάθε λογής ρύπανση, η μείωση της βιοποικιλότητας και η υποβάθμιση των φυσικών πόρων.

Διαβάστε περισσότερα εδώ :ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (2)

11o Δημοτικό Σχολείο Πειραιά – Erasmus+ – Kick off Meeting

Mon, 15/11/2021 - 09:25

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “From Thoughts to Codes” και κωδικό 2020-1-EL01-KA229-079022_1 στο οποίο το σχολείο μας συμμετέχει ως συντονιστής, πραγματοποιήθηκε από 1 – 5 Νοεμβρίου 2021, η εναρκτήρια συνάντηση kick-off meeting όλων των εταίρων. Στο διάστημα αυτό είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά, 12 εκπαιδευτικούς από σχολεία της Ρουμανίας, Τουρκίας, Βόρειας Μακεδονίας, Ιταλίας και Πορτογαλίας.

Κατά τη διάρκεια αυτής της συνάντησης, παρουσιάστηκε αναλυτικά το πλάνο υλοποίησης του προγράμματος, εξειδικεύτηκαν και επεξηγήθηκαν οι δραστηριότητες που πρόκειται να υλοποιηθούν στη συνέχεια και ανατέθηκαν σε κάθε εταίρο συγκεκριμένες αρμοδιότητες. Επίσης, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής πιστοποιητικών σε εκπαιδευτικούς και γονείς του σχολείου μας  που είχαν παρακολουθήσει επιτυχώς το “Online English Course & Web Tools”, προαπαιτούμενη και καινοτόμα δραστηριότητα του προγράμματος. Επιπλέον, θεωρήθηκε σκόπιμο να πραγματοποιηθεί μια επίσκεψη στο «Κέντρο επιστήμης και Τεχνολογίας» του Ευγενίδειου Ιδρύματος, μιας και συνδέεται άμεσα με το περιεχόμενο του προγράμματος μας.

Ταυτόχρονα, οι εταίροι είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια ελληνική τάξη και να έρθουν σε επαφή με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου καθώς και με τους μαθητές. Για το σκοπό αυτό, οι μαθητές με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας είχαν προετοιμάσει ζωγραφιές, παρουσιάσεις, τραγούδια και χορούς για καλωσορίσουν τους επισκέπτες μας.

Στο πλαίσιο των πολιτιστικών ανταλλαγών , οι φιλοξενούμενοι εκπαιδευτικοί μαζί με εκπαιδευτικούς του σχολείου επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης, το Μουσείο της Ακρόπολης και περιηγήθηκαν στο Μοναστηράκι και στο Σύνταγμα καθώς φυσικά και στον Πειραιά όπου και διέμεναν. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με το αποχαιρετιστήριο δείπνο σε εστιατόριο στο Μικρολίμανο όπου και είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν παραδοσιακά ελληνικά εδέσματα.

Ήταν μια μοναδική εμπειρία τόσο για τους εταίρους όσο και για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του σχολείου μας, που είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν γνώσεις, απόψεις και πληροφορίες σχετικά με το εκπαιδευτικό σύστημα και την κουλτούρα άλλων χωρών.

Η συνέχεια του προγράμματος αναμένεται πολύ ενδιαφέρουσα, αφού ακολουθούν οι υπόλοιπες κινητικότητες καθώς και οι δραστηριότητες του προγράμματος που αφορούν στην ενεργή εμπλοκή των μαθητών με τον προγραμματισμό και την εκπαιδευτική ρομποτική!

3o Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου Κορδελιού – Πρόγραμμα Erasmus+ «WIsdom and Health the Greatest Wealth» – Κινητικότητα στην Ρώμη

Mon, 15/11/2021 - 09:22

Το πενθήμερο από 17 έως 22 Οκτωβρίου 2021, στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο Πρόγραμμα Erasmus+ με θέμα: «Σοφία και Υγεία, ο μεγαλύτερος πλούτος», αντιπροσωπεία από 2 εκπαιδευτικούς και 4 μαθητές της Στ΄ τάξης, επισκέφτηκε τη Ρώμη. Ξεκινήσαμε το μεσημέρι της Κυριακής από το αεροδρόμιο Μακεδονία και με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα φτάσαμε το απόγευμα στο αεροδρόμιο Fiumicino της Ρώμης.

Η εβδομάδα ξεκίνησε με το καλωσόρισμα από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του σχολείου υποδοχής. Στη συνέχεια μεταβήκαμε στο Carbone School of Hotel Management and Catering, όπου αρχικά μας έγινε μια παρουσίαση από τη Διευθύντρια της Σχολής για τις διατροφικές συνήθειες των αρχαίων Ρωμαίων. Ακολούθησε η παρασκευή παραδοσιακών ζυμαρικών και συνταγών στο Εργαστήριο της Σχολής και είχαμε την ευκαιρία να τις γευτούμε μαζί με κάποιες άλλες. Το απόγευμα κάναμε ένα μεγάλο περίπατο στην αρχαία Απία Οδό που κατασκευάστηκε το 312 π.Χ. για στρατιωτικούς και εμπορικούς λόγους, συνέδεε τη Ρώμη με το Πρίντεζι και είχε μήκος 500 χλμ.

Τη δεύτερη μέρα, όλοι μαζί σε μια μεγάλη παρέα, επισκεφτήκαμε το ιστορικό κέντρο της Ρώμης και θαυμάσαμε μνημεία απείρου κάλλους, όπως τη Piazza di Spagna, Via Condotti, Pantheum, Piazza Navona, Fontana di Trevi, Βατικανό, Ναό Αγίου Πέτρου.

Η τρίτη μέρα περιελάμβανε επίσκεψη στο σχολείο υποδοχής, ένα μεγάλο συγκρότημα με περισσότερους από 1000 μαθητές, ηλικίας από 4 έως 15 ετών. Εκεί, μετά από ένα γευστικό πρωινό, χωριστήκαμε σε ομάδες εργασίας και εκ περιτροπής περάσαμε από τα εργαστήρια Επιστημών όπου κάναμε μικρά πειράματα, από το ανοικτό γυμναστήριο όπου παίξαμε αρχαία ρωμαϊκά παιχνίδια και τέλος από το εργαστήριο Εικαστικών, όπου κάναμε τις δικές μας «εναλλακτικές» δημιουργίες.

Την τέταρτη ημέρα του ταξιδιού, μικροί και μεγάλοι, επισκεφτήκαμε τον κορυφαίο παγκόσμιο τουριστικό προορισμό, το επιβλητικό Κολοσσαίο. Με τη βοήθεια της ξεναγού θαυμάσαμε το αρχαίο αυτό οικοδόμημα, όπως και τη Ρωμαϊκή Αγορά που υπάρχει ακριβώς δίπλα. Ακολούθησε γεύμα στο κέντρο της πόλης και η συνέχεια περιελάμβανε επίσκεψη και σε άλλα αξιοθέατα, όπως τη Piazza Venecia, την Εβραϊκή συνοικία, τον ποταμό Τίβερη και τον παραδοσιακό οικισμό Τραστεβέρε. Κάπως έτσι έφτασε και η τελευταία βραδιά στην αιώνια πόλη που την αποχαιρετήσαμε με ένα εξαιρετικό δείπνο, που μέσα σε μια πολύ φιλική ατμόσφαιρα, κάναμε αποτίμηση των ημερών αυτών. Είναι απαραίτητο να αναφερθεί αυτό το θετικό κλίμα συνεργασίας που χαρακτήριζε όλες αυτές τις ημέρες, όπου μέσα από δράσεις συνεργασίας, περιπάτους, επισκέψεις, αλλά και στιγμές εκτός προγράμματος, τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί ανέπτυξαν σχέσεις φιλίας, επωφελούμενοι όλοι των πλεονεκτημάτων ενός προγράμματος Εράσμους.

Την Πέμπτη ημέρα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής και με ενδιάμεσο σταθμό το αεροδρόμιο της Βιέννης, φτάσαμε στη Θεσσαλονίκη γεμάτοι εμπειρίες, νέες φιλίες  και όμορφες εικόνες.

Γυμνάσιο Ελευθερούπολης Erasmus+, KA1, «Σχολεία Ίσης Ευκαιρίας», Helsinki/Finland

Fri, 12/11/2021 - 09:03

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Γυμνασίου Ελευθερούπολης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+, Δράση ΚΑ1/ με τίτλο <> που ξεκίνησε κατά το σχολικό έτος 2019-2020. Στο πλαίσιο της τελευταίας δράσης με τίτλο " Migrants’ course: Let’s use ICT in teaching & learning of newly-arrived migrants " δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου , η Τζούμα Μαρία και η Ασλανίδου Συμέλα, μετέβησαν στις 16 Οκτωβρίου στη Φινλανδία, όπου παρακολούθησαν σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων στο Vantaa Vocational College Varia με θέμα την αξιοποίηση της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας στην εκπαίδευση νεοαφιχθέντων μεταναστών.
Αρχικά οι ομάδες των συμμετεχουσών χωρών αντάλλαξαν απόψεις για ζητήματα εκπαιδευτικής διαχείρισης μαθητών με μεταναστευτικό προφίλ και ενημερώθηκαν για τις υποστηρικτικές δομές και τα αντισταθμιστικά μέτρα που παρέχονται σε κάθε βαθμίδα του φινλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος και διασφαλίζουν ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στην εκπαίδευση σε όλους τους μαθητές. Στη συνέχεια αξιοποίησαν ποικίλα εργαλεία και προσέγγισαν καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης που είχαν ως στόχο την ομαλή σχολική και κοινωνική ένταξη μεταναστών μαθητών με έλλειψη γλωσσικής επάρκειας.
Οι συμμετέχουσες στο πρόγραμμα καθηγήτριες επέστρεψαν στις 24 Οκτωβρίου και ακολούθησε διάχυση στους εκπαιδευτικούς του σχολείου των μεθοδολογιών, των τεχνικών και των εργαλείων που αξιοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Απώτερος στόχος να εφαρμοστεί στη σχολική μονάδα η νέα εκπαιδευτική προσέγγιση και να ενσωματωθούν στην εκπαιδευτική διδασκαλία οι αποκτηθείσες δεξιότητες.

Patras Codecamp 2021 | Phygital Opening Event

Thu, 11/11/2021 - 17:13

Στo Patras Codecamp υποστηρίζουμε ότι η τεχνολογία πρέπει να είναι ανοιχτή και προσβάσιμη σε όλες και όλους και φέτος, θέλουμε να μιλήσουμε για τις τεχνολογίες που κάνουν τη ζωή μας καλύτερη, για τις ψηφιακές δυνατότητες που προσφέρονται στα παιδιά, στους νέους και τις νέες, στους παππούδες και τις γιαγιάδες μας, σε όλες και σε όλους.

Στις 12 Νοεμβρίου 2021, από τις 10:30- 17:45, θα πραγματοποιηθεί η εναρκτήρια εκδήλωση του Patras Codecamp 2021 η οποία θα μεταδοθεί ζωντανά σε Facebook & YouTube! Μαζί μας θα έχουμε εκλεκτούς προσκεκλημένους από εταιρείες, οργανισμούς και κοινότητες και θα μιλήσουμε για Τεχνολογία, Καινοτομία, Απασχολησιμότητα και τις Ψηφιακές Δεξιότητες.

Δείτε το πρόγραμμα της εναρκτήριας εκδήλωσης στην ιστοσελίδα της δράσης https://patrascodecamp.eu/#event και παρακολουθήστε ζωντανά μέσα από τα παρακάτω Social Media μας
Facebook
https://www.facebook.com/PatrasCodecamp/live
Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=bFxmNtKb63U

 

Δείτε το πρόγραμμα εδώ:
https://patrascodecamp.eu/wp-content/uploads/2021/11/opening-event-agenda.pdf

 

Πρόγραμμα, Εργαστήριο και Ομιλητές Διημερίδας “Το μέλλον της εκπαίδευσης και πως θα το κάνετε πράξη σήμερα στην τάξη σας!” στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης

Thu, 11/11/2021 - 12:57

Στις 13 & 14 Νοεμβρίου 2021 θα πραγματοποιηθεί η Διημερίδα εκπαιδευτικής ρομποτικής για όλη την Κρήτη στην περιοχή των Χανίων, και πιο συγκεκριμένα στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, με τίτλο “Το μέλλον της εκπαίδευσης και πως θα το κάνετε πράξη σήμερα στην τάξη σας!”. Η ενημερωτική και επιμορφωτική αυτή Διημερίδα διοργανώνεται από την Eduact σε συνεργασία με την Ορθόδοξο Ακαδημία Κρήτης, και την υποστήριξη της O3 Out Of the Ordinary.

Σκοπός της είναι να αναδείξει την ενότητα, τα εργαλεία και τις πρακτικές που έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί για να δημιουργήσουν πολίτες με καθολικές αξίες, που αξιοποιούν τα ταλέντα τους, αναπτύσσοντας δεξιότητες και  πίστη ότι μπορούν να διαμορφώσουν έναν καλύτερο κόσμο μέσα από τις ιδέες τους και τη δουλειά τους. Οι παρουσιάσεις και τα workshops έχουν ως στόχο να υποστηρίξουν τους συμμετέχοντες με γνώσεις, δεξιότητες και εκπαιδευτικό υλικό στο να εισάγουν στις τάξεις τους τις πλέον καινοτόμες μεθοδολογίες στο STEAM, τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση και την εκπαιδευτική ρομποτική.

Μεταξύ των ομιλητών θα βρίσκονται ο Πρόεδρος της Eduact Κώστας Βασιλείου, ο General Manager της O3 Out Of the Ordinary Δημήτριος Σίσκος, ο Εκπαιδευτικός, και Προπονητής της Εθνικής Ομάδας Ρομποτικής FIRST GLOBAL Τάσος Κόλλιας M.Ed in Computer Science in Education, η Γκρέτα Λεβέντη MSc in STEM Education και Ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης STEM, η ομάδα ρομποτικής που κατέλαβε την πρώτη θέση στην Κατηγορία Robot Design του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ρομποτικής και Καινοτομίας FIRST® LEGO® League ROBONERDS, η Προπονήτρια της ρομποτικής ομάδας του 1ου Γυμνασίου Σητείας Νεκταρία Αντωνακάκη, μέλη της Εθνικής Ομάδας Ρομποτικής κι η Προπονήτρια της ομάδας ρομποτικής ARCHITECTS Χαρά Καμνάκη.

Παράλληλα με τις ομιλίες θα πραγματοποιηθούν και Workshops για νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς δημοτικής εκπαίδευσης - πληροφορικούς, πληροφορικούς - φυσικούς και υπεύθυνους τεχνολογίας καθώς και για εκπαιδευτικούς - μηχανικούς - marketeers - business managers, όπου οι εκπαιδευτικοί θα δουν πως μπορούν με εύκολο τρόπο να εισάγουν την εκπαιδευτική ρομποτική.

Κατά τη διάρκεια της Διημερίδας θα απευθύνουν χαιρετισμό ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Ελευθέριος Αυγενάκης, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέττα Μ. Μακρή, ο βουλευτής Χανίων και Πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής κ. Βασίλης Διγαλάκης, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Χερσονήσου Ιωάννης Μηλάκης, και ο Δήμαρχος Δήμου Πλατανιά κ. Ιωάννης Μαλανδράκης.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τους ομιλητές μπορείτε να βρείτε στο: https://firstlegoleague.gr/fll-crete-conference-2021/

Σεμινάρια ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας: Η Διδασκαλία της Ιστορίας στο Σύγχρονο Σχολείο

Wed, 10/11/2021 - 10:01

Σεμινάρια ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας: «Η Διδασκαλία της Ιστορίας στο Σύγχρονο Σχολείο»

 Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδας στο πλαίσιο της διαρκούς επιστημονικής και παιδαγωγικής ενημέρωσης και υποστήριξης όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, διοργανώνει κύκλο εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων, με θέμα:

«Η Διδασκαλία της Ιστορίας στο Σύγχρονο Σχολείο»

Ο κύκλος των εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων σκοπό έχει την ενημέρωση και επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης σε θέματα που αφορούν στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στο σύγχρονο σχολείο, και σε τρόπους και μεθοδολογία που συμβάλλουν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων που οδηγούν στην ουσιώδη ιστορική γνώση. Αυτή τη γνώση που αναδεικνύει τον πραγματικό ρόλο του μαθήματος της Ιστορίας στη διαμόρφωση της κριτικής σκέψης και βοηθά τον άνθρωπο να κατανοήσει τον κόσμο και τον εαυτό του μέσα στο ιστορικό γίγνεσθαι.

Στους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν στον κύκλο των επιμορφωτικών σεμιναρίων θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Ο κύκλος των εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας  webex Event και σύμφωνα με το συνημμένο πρόγραμμα.

  

Ο Οργανωτικός Συντονιστής

ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδος

 Δρ. Χρίστος Β. Μαρκαντώνης

  

Διαδικτυακά Σεμινάρια

«Η Διδασκαλία της Ιστορίας στο Σύγχρονο Σχολείο»`

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021

18:00-18:10

Χαιρετισμοί

18:15-20:00 -   Φιλοσοφική προβληματική της ιστορίας

-   Σχέση ιστορίας και ιστοριογραφίας

-   Χρήση των ιστορικών πηγών

-   Ιστορική αφήγηση

-   Αντικειμενικότητα της Ιστορίας

    Ερωτήσεις - Συζήτηση

Δρ Σμυρναίος Αντώνης, Αναπληρωτής Καθηγητής Νεοελληνικής Ιστορίας και Διδακτικής της Ιστορίας στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Συμμετοχή μέσω webex Event:

https://minedu-primary2.webex.com/minedu-primary2/onstage/g.php?MTID=e812e50e1b3ee68de7232136f4de9c980

Event password:  1234  

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021

18:00-20:00 -    Προϋποθέσεις και τρόποι προσέγγισης μιας διδασκαλίας ενός  καθημερινού μαθήματος στην ιστορία

    Ερωτήσεις - Συζήτηση

Δρ Σμυρναίος Αντώνης, Αναπληρωτής Καθηγητής Νεοελληνικής Ιστορίας και Διδακτικής της Ιστορίας στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Συμμετοχή μέσω webex Event:

https://minedu-primary2.webex.com/minedu-primary2/onstage/g.php?MTID=eb165c924ed73dc2f1deeb098d11152c5

Event password:  1234  

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

18:00-20:00 -  Γεωμυθολογικά μονοπάτια

-  Διδακτική Ιστορίας μέσα από την ψηφιακή χαρτογραφία

    Ερωτήσεις - Συζήτηση

Δρ Ευελπίδου Νίκη, Καθηγήτρια Γεωμορφολογίας και Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών στο Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος ΕΚΠΑ

Συμμετοχή μέσω webex Event:

https://minedu-primary2.webex.com/minedu-primary2/onstage/g.php?MTID=e6ba99122732c7f8980886d5907ac224e

Event password:  1234  

Πέμπτη 02 Δεκεμβρίου 2021

18:00-20:00 -  Διδακτικά Σενάρια Ιστορίας Α/θμιας εκπαίδευσης

-  Διδακτικά Σενάρια Ιστορίας Β/θμιας εκπαίδευσης

Ερωτήσεις - Συζήτηση

Συντονιστές & Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας και Εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης

Συμμετοχή μέσω webex Event:

https://minedu-primary2.webex.com/minedu-primary2/onstage/g.php?MTID=ef3e7524e0a4c544eec7612d8246fc189

Event password:  1234

 

Pages