×

Steve McQueen - CEO

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

Robyn Sullivan - Vice President

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

Aiko Takahashi - Design

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

Frank Douglas - Marketing

team

Bio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Connect

×

×
×

Feed aggregator

Οι μαθητές /τριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μαλεσίνας ” απλώνουν ευτυχία ”

Οι μαθητές/-τριες του 1ου Δ.Σ. Μαλεσίνας    συμμετείχαν στη δράση του Συλλόγου Φλόγα "Απλώνω ευτυχία - Δυναμώνω τη Φλόγα της καρδιάς".  Η δράση σκοπεύει στο να απλώσει ευτυχία στα παιδιά που νοσούν από καρκίνο στην Ελλάδα και στο να διδάξει στην πράξη τις αξίες του εθελοντισμού στα παιδιά.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε πριν από δύο μήνες .

Οι δράσεις που υλοποιήθηκαν ήταν οι παρακάτω :

  • Ενημέρωση των μαθητών /τριών για τη δράση, τον τρόπο υλοποίησης και τον σκοπό της  
  • Ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων  του σχολείου με σχετική επιστολή που εξηγεί τη δράση, τον τρόπο υλοποίησης και τον σκοπό της  
  • Ευαισθητοποίηση των μαθητών /τριών

Οι  εκπαιδευτικοί σε πρώτη φάση ευαισθητοποίησαν με πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό τους μαθητές και μαθήτριες για το τι είναι η ευτυχία και αν στηρίζεται σε υλικά αγαθά ή σε αξίες.

  • Αποτύπωση του τι είναι ευτυχία για μένα

Μαθητές /τριες ,  εκπαιδευτικοί και γονείς  , σε μια λευκή ή ανοιχτόχρωμη φανέλα , αξιοποιώντας  τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους  σχεδίασαν  ή και έγραψαν με ό,τι υλικό ήθελαν  τι τους /τις  κάνει ευτυχισμένους /ένες .   Στόχος  ήταν η φανέλα να «εκπέμπει» ευτυχία.

  • Άπλωμα της «μπουγάδας της ευτυχίας »

Παιδιά , γονείς και εκπαιδευτικοί άπλωσαν  σε σχοινάκια   στο προαύλιο του  σχολείου  την πιο χρωματιστή μπουγάδα με τις πιο ευτυχισμένες φανελίτσες!

  • Εκπόνηση εθελοντικών δράσεων
  1. Τα παιδιά  έφτιαξαν  κάρτες με ευχές για το Πάσχα  ενώ εκπαιδευτικοί του σχολείου ετοίμασαν φαναράκια ,  πασχαλινές λαμπάδες  και λιχουδιές   προς πώληση.  Τα έσοδα  από τις πωλήσεις θα δοθούν στον Σύλλογο “Φλόγα”  .
  2. Τοποθέτηση κουμπαρά για την οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου   «Φλόγα»

 

Οι μαθητές/-τριες του  σχολείου μας κατάφεραν  να απλώσουν ευτυχία μέσα από τις  πράξεις τους,  περνώντας παράλληλα  το μήνυμα  πως μέσα από τη φαντασία, τη δημιουργικότητα, τη θέληση και  την πίστη "μπορούμε να γίνουμε εμείς η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο".

Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους βοήθησαν  στην υλοποίηση της δράσης και δηλώνουμε περήφανοι που σε τούτη την αλυσίδα αγάπης συμμετείχε και το   Σχολείο μας

Ο Σύλλογος  Διδασκόντων του Σχολείου

Συμπερίληψη STEM, Digital Education, English as a Second Language (ESL) από το 6ο Λάρισας στο Γαλάτι της Ρουμανίας

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ASOS με κωδικό 2023-1-EL01-K4121-SCH—000129483, το σχολείο μας ως διαπιστευμένο σχολείο με κωδικό διαπίστευσης 2020-1-EL01-KA120-SCH-000094713 και με στόχο την προαγωγή της διεθνούς συνεργασίας, της συμπερίληψης, της ψηφιακής παιδείας και τη βελτίωση  μας στη χρήση των Αγγλικών ως ξένη γλώσσα πραγματοποίησε μετακίνηση στο Γκαλάτι της Ρουμανίας. Μια αντιπροσωπεία δέκα μαθητών και μαθητριών του 6ου Γυμνασίου Λάρισας με τη συνοδεία του Δ/ντή του σχολείου κ. Παπαμαργαρίτη Βασίλειο και των καθηγητών/καθηγητριών κ. Καλφούντζου Σταυρούλα, Βοζινίδου Ελένη, Ντάλλα Εμμανουήλ και Κακαράντζα Γεώργιο επισκέφτηκε το σχολείο Colegiul National Costache Negri στο Γκαλάτι της Ρουμανίας από 15 έως 20 Απριλίου 2024.

Έμφαση δόθηκε στη Συμπεριληπτική εκπαίδευση, στο STEM, στη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων στην Αγγλική γλώσσα. Οι μαθητές μέσα από μια σειρά σχετικών δραστηριοτήτων και εργαστηρίων απέκτησαν νέες γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις ενισχύοντας παράλληλα τους δεσμούς των τριών χωρών Ελλάδας, Βελγίου και Ρουμανίας που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο Γκαλάτι οι μαθητές/μαθήτριες και οι συνοδοί καθηγητές/καθηγήτριες είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Ρουμάνικο σχολείο και να παρακολουθήσουν μαθήματα STEM, Ρομποτικής Τεχνολογίας, Προγραμματισμού και Αγγλικών. Συγκεκριμένα οι μαθητές με τη συμμετοχή τους  στα εργαστήρια STEM, πειραματίστηκαν προγραμματίζοντας ρομπότ, εξοικειώθηκαν με ψηφιακά εργαλεία, ανέπτυξαν δεξιότητες όπως κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων και ψηφιακού γραμματισμού αλλά και διεύρυναν τους επαγγελματικούς τους ορίζοντες. Παράλληλα με δράσεις μουσικής, τραγουδιού, παραδοσιακών χορών και μαγειρικής ανακάλυψαν νέες κουλτούρες και βελτίωσαν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες στα Αγγλικά αποκτώντας αυτοπεποίθηση και νιώθοντας άνετα σε ένα διεθνές περιβάλλον.

Οι μαθητές όλων των αντιπροσωπειών με το ταξίδι στην κοιλάδα Πράχοβα και στις πόλεις Σινάια και Μπρασόβ ξεναγήθηκαν στο εντυπωσιακό παλάτι Πέλες στα Καρπάθια Όρη, ανάκτορο του πρώτου βασιλιά της Ρουμανίας Καρόλου Α΄, στο σπίτι του μουσικού Τζόρτζε Ενέσκου αλλά και σε άλλα σημαντικά μνημεία. Εκεί χρησιμοποιώντας την Αγγλική ως γλώσσα επικοινωνίας, αλληλεπέδρασαν με τους συνομήλικούς τους, συμμετέχοντας σε δραστηριότητες που προωθούν την ισότητα ευκαιριών για όλους και ανέπτυξαν ενσυναίσθηση και ανεκτικότητα προκειμένου να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες του κόσμου με σεβασμό στην ποικιλομορφία.

Οι τελευταίες δύο μέρες ήταν αφιερωμένες στην πόλη του Βουκουρεστίου. Οι μαθητές/μαθήτριες ανακάλυψαν τα στενά της Παλιάς Πόλης, επισκέφτηκαν την εκκλησία Σταυροπόλεως, του Αγίου Δημητρίου αλλά και το υπαίθριο μουσείο Curtea Veche. Συγχρόνως συγκέντρωσαν φωτογραφικό υλικό για τη δημιουργία αγγλόφωνου βίντεο  και ψηφιακού χάρτη με τα μέρη που επισκέφτηκαν και τις εμπειρίες που αποκόμισαν.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες με τους συνοδούς καθηγητές/καθηγήτριες επέστρεψαν στη Λάρισα γεμάτοι/-ες νέες εμπειρίες, αναπτύσσοντας βαθύτερη κατανόηση του κόσμου, χτίζοντας φιλίες και ενισχύοντας τις ήπιες δεξιότητές τους, καθώς είναι πολύτιμες σε όλους τους τομείς της ζωής και της εργασίας στον 21ο αιώνα και θα ακολουθήσει διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.

 

Εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στη διδασκαλία των Θρησκευτικών – Με μεγάλη επιτυχία το webinar των Θεολόγων

Με μεγάλη επιτυχία υλοποιήθηκε την περασμένη Δευτέρα (22.04.2024) το απόγευμα το εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο (Webinar) που οργάνωσαν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης κλ. ΠΕ01 Δρ. Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος, Δρ. Νικόλαος Ματθαίου και Όλγα Γκούμα, Μ.sc., για τους θεολόγους εκπαιδευτικούς των περιοχών ευθύνης τους (Στ. Ελλάδα/Δυτ. Θεσσαλία - Ανατ. Αττική – Δυτ. Μακεδονία – Aνατ. Μακεδονία / Θράκη).

Το σεμινάριο ασχολήθηκε με το επίκαιρο θέμα της  “Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ)” (Artificial Intelligence) και τις εφαρμογές της στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών (ΜτΘ), εφαρμογές και πρακτικές που αποσκοπούν εις το ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα, η παραγωγικότητα και η ευκολία μάθησης του συγκεκριμένου διδακτικού αντικειμένου, σε συνέχεια του έργου που προσέφερε – και συνεχίζει να προσφέρει – η χρήση των Τ.Π.Ε. (Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας) στην αναβάθμιση της διδακτικής πράξης.

Εισηγήτρια στο σεμινάριο που είχε ως θέμα «Εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάθημα των Θρησκευτικών» ήταν η κ. Βασιλική Μητροπούλου, καθηγήτρια Παιδαγωγικών και Διδακτικής στο Τμήμα Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.), η οποία παρουσίασε, εν είδει εισαγωγικού επιμορφωτικού σεμιναρίου, προτάσεις για τη διδακτική εφαρμογή / χρήση των εργαλείων που προσφέρει η ΤΝ για το ΜτΘ, τόσο στη Β/θμια (Γυμνάσια-Λύκεια), όσο και στη Α/θμια Εκπαίδευση (Δημοτικά-Νηπιαγωγεία).

Διακόσιοι (200) θεολόγοι εκπαιδευτικοί καθώς και διδάσκοντες/-ουσες το ΜτΘ στη Α/θμια Εκπ/ση  παρακολούθησαν με αδιάπτωτο ενδιαφέρον, επί δίωρο (5 – 7 μ.μ.), τη 6η διαδικτυακή συνάντηση, συμμετέχοντας ενεργά στο διάλογο και στις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στο – υπό τύπον και μορφή “Θεολογικού Εργαστηρίου” – επιμορφωτικό σεμινάριο που οργάνωσαν οι Σύμβουλοί τους.

Η κ. Μητροπούλου ανέφερε ότι η ΤΝ είναι η επιστήμη που χρησιμοποιεί τις μηχανές για να μιμηθεί τις δραστηριότητες της ανθρώπινης νοημοσύνης, είναι, εν άλλοις λόγοις, η προσομοίωση των διαδικασιών ανθρώπινης νοημοσύνης (μάθηση, προσαρμοστικότητα, εξαγωγή συμπερασμάτων επίλυση προβλημάτων, κ.λ.π.) από υπολογιστικές μηχανές.  Εκτελώντας αλγοριθμικές εργασίες η ΤΝ μπορεί να μαθαίνει μόνη της από μεγάλα σύνολα δεδομένων. Αφορά τον τρόπο που οι υπολογιστές έχουν την ικανότητα να καταλαβαίνουν τις οδηγίες που τους παρέχουμε, αλλά και να μιμούνται τον τρόπο ανθρώπινης επικοινωνίας διευκολύνοντας έτσι την επικοινωνία μεταξύ ανθρώπων και μηχανών. Η κ. Μητροπούλου τόνισε ότι η ΤΝ αποτελεί μια εξέλιξη της επιστήμης την οποία δεν πρέπει ούτε να «θεοποιούμε», αλλά ούτε και να «δαιμονοποιούμε», αλλά, επί τη βάσει της χριστιανικής θεολογίας, να αξιοποιούμε πάντα με σεβασμό στο ανθρώπινο πρόσωπο. Το μέλλον της ΤΝ στην Εκπαίδευση δεν είναι η απουσία της, αλλά η ρυθμιζόμενη και επιβλεπόμενη χρήση της και η ένταξή της σε ένα παιδαγωγικό πλαίσιο. Τέλος η κ. Μητροπούλου σε συνεργασία με τον Δρ. Γεώργιο Φούζα, μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΔΙΠ) του Τμήματος μέσω «Power Point» παρουσίασαν (με τη χρήση ενεργών συνδέσμων / links) εργαλεία ΤΝ που μπορούν να αξιοποιηθούν στο σχεδιασμό για τα διδακτικά σενάρια και τα σχέδια μαθήματος, όπως “εικονικούς βοηθούς” - Chat bots (ChatGPT, Google Bard, κλπ), εννοιολογικούς χάρτες, εργαλεία για τη δημιουργία κειμένου, περίληψη κειμένου, μετάφραση, παραγωγή εικόνων, ομιλίας, βίντεο, κ.α) παρέχοντας σχετικό υποστηρικτικό υλικό που διαμοιράσθηκε στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς. Στο υποστηρικτικό υλικό παρατέθηκαν και σύνδεσμοι/links για δωρεάν διαδικτυακό κύκλο μαθημάτων στη ψηφιακή πλατφόρμα «Elements of AΙ» (Αrtificial Intelligence»).

(Οι ενδιαφερόμενοι/-ες μπορούν να «κατεβάσουν» το σχετικό ψηφιακό αρχείο με όλο το υποστηρικτικό υλικό από τη σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο του Συμβούλου Εκπαίδευσης Θεολόγων Φθιώτιδος, πατώντας:  ΕΔΩ )

Aξίζει να σημειωθεί ότι μέρος της τηλεδιάσκεψης παρακολούθησαν ο Διευθυντής Β/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Φθιώτιδος, Δρ. Κων/νος Σπαλιώρας (κλ. ΠΕ01) και η Διευθύντρια Β/θμιας Εκπαίδευσης Ν Κοζάνης Δρ. Βασιλική Βόντσα (κλ. ΠΕ02), οι οποίοι συνεχάρησαν τους Συμβούλους Εκπαίδευσης για την διοργάνωση του υψηλής ποιότητας, όπως αμφότεροι το χαρακτήρισαν, επιμορφωτικού σεμιναρίου καθώς και τους/τις συμμετέχοντες/-ουσες σε αυτό εκπαιδευτικούς, καθώς αφορά σ΄ ένα τόσο επίκαιρο θέμα, όπως αυτό της τεχνητής νοημοσύνης που αναμένεται να  διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στην προετοιμασία της επόμενης γενιάς για τις ευκαιρίες και τις σύγχρονες προκλήσεις ενός μεταβαλλόμενου κόσμου.

* Mετά τις εισηγήσεις ακολούθησε διάλογος – συζήτηση ανάμεσα στους πανεπιστημιακούς και τους θεολόγους εκπαιδευτικούς και η τηλεδιάσκεψη έκλεισε με την ανταλλαγή ευχών για καλή Μεγαλοβδομάδα και καλό Πάσχα. 

Γιορτάζοντας τις φυσικές Επιστήμες στα Χανιά

Ολοκληρώθηκε το Σάββατο 20 Απριλίου 2024, η ημερίδα “Γιορτάζοντας τις φυσικές Επιστήμες στα Χανιά” που διοργανώνεται εδώ και 10 χρόνια από το Ε.Κ.Φ.Ε. Χανίων. Φέτος η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο χώρο του 1ου Γε.Λ. Χανίων και είχε ως κεντρική της θεματική τη σύνδεση των Φυσικών Επιστημών με την Τέχνη.

Συμμετείχαν συνολικά 23 σχολεία με 35 ομάδες και γύρω στους 400 μαθητές/τριες όλων των βαθμίδων που παρουσίασαν στο κοινό τις εντυπωσιακές τους υλοποιήσεις από τις 09.30 έως τις 13.30. Οι μαθητές έγιναν δάσκαλοι, οι επισκέπτες μαθητές, οι εκπαιδευτικοί σύμβουλοι και όλα αυτά σε μία εκδήλωση - γιορτή των Φυσικών Επιστημών. Χωρίς άγχος εξετάσεων και βαθμών, με μόνη “αγωνία” να ...πετύχει το πείραμα! Για άλλη μια φορά αναδείχθηκε η σημασία της δημιουργικής εμπλοκής των παιδιών στη μάθηση αλλά, και του ρόλου των εκπαιδευτικών που τα καθοδήγησαν και τα υποστήριξαν ώστε να βγουν μπροστά, σε “πρώτο πλάνο”!

Καθώς οι φυσικές επιστήμες αποτελούν ιδανικό πεδίο για την εφαρμογή μιας διερευνητικής διδακτικής πρακτικής, με την ευκαιρία και των νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών είναι καιρός, τα “κακοποιημένα” αντικείμενα της Φυσικής, της Χημείας, της Βιολογίας, της Γεωλογίας, της Αστρονομίας να αντιμετωπιστούν επιτέλους ως γνωστικά πεδία και όχι ως καύσιμα στην κούρσα για τις Πανελλήνιες. Σε μία τέτοια διαφορετική εκπαιδευτική θεώρηση, τα δεκάδες Ε.Κ.Φ.Ε. της χώρας με την εμπειρία που έχουν συγκεντρώσει, την άμεση επαφή με τους εκπαιδευτικούς αλλά και το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργούν μπορούν να αναλάβουν πρωταγωνιστικό ρόλο.

Στο απογευματινό μέρος της φετινής Γιορτής είχαμε τη σύνδεση και των τριών εκπαιδευτικών βαθμίδων καθώς καθηγητές και συνεργάτες της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πολυτεχνείου Κρήτης συζήτησαν μαζί μας για τη σχέση της Τέχνης με τις εφαρμοσμένες Φυσικές Επιστήμες. Τα σκαλοπάτια της εκπαίδευσης είναι διακριτά μεν, αλλά σε συνέχεια και αλληλεπίδραση μεταξύ τους.

Η εξέλιξη της συγκεκριμένης δράσης όλα αυτά τα 10 χρόνια μας δίνει ελπίδα ότι μπορούμε δημιουργήσουμε μία κρίσιμη μάζα, για να βελτιώσουμε την εκπαίδευση των παιδιών μας. Αρκεί βέβαια, ζητούμενο να είναι και η παιδεία και όχι ο στεγνός διαγ(κ)ωνισμός. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και όλες που συμμετείχαν, τους συνδιοργανωτές, τους χορηγούς και τους υποστηρικτές της εκδήλωσης, καθώς και όλους τους επισκέπτες που ήταν κοντά μας.

Πληροφορίες για την εκδήλωση μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του ΕΚΦΕ Χανίων https://ekfechanion.eu/

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το 2025.

Νίκος Αναστασάκης,

Φυσικός υπ. ΕΚΦΕ Χανίων

6ο Γυμνάσιο Λάρισας – Ρομποτική, Ψηφιακά Εργαλεία, Μαθηματικές Εργασίες και …Μίκης Θεοδωράκης στην πόλη Riihimaki της Φινλανδίας!

Ρομποτική, Ψηφιακά Εργαλεία, Μαθηματικές Εργασίες

και …Μίκης Θεοδωράκης στην πόλη Riihimaki της Φινλανδίας!

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ με κωδικό 2023-1-EL01-KA121-SCH-000129483, το σχολείο μας, ως διαπιστευμένο σχολείο με Κωδικό διαπίστευσης 2020-1-EL001-KA1200-SCH-000094713 και με στόχο την εκπαίδευση των μελών του στη Ρομποτική, στις Νέες Τεχνολογίες και την ενσωμάτωσή τους στη διδασκαλία των Μαθηματικών,  πραγματοποιήθηκε μετακίνηση του εκπαιδευτικού κ. Παναγιώτη Ρεμπάπη  στο σχολείο Harjunrenteen της πόλης Riihimaki της Φινλανδίας, από τις 8 έως τις 12 Απριλίου 2024.

Αρχικά, ξεναγήθηκε στους χώρους του σχολείου που είναι πλήρως εξοπλισμένο με σύγχρονα Εργαστήρια Γενικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης. Συμμετείχε με συνδιδασκαλία και παρακολούθηση στη τάξεις των Μαθηματικών μέσα από ένα νέο τρόπο διδασκαλίας με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών, αποκτώντας νέες δεξιότητες  για καλύτερη οργάνωση και αποτελεσματικότερη αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας. Παρακολούθησε το μάθημα  της Αστρονομίας, των Θρησκευτικών καθώς και συνδυαστικό μάθημα των Μαθηματικών και της Γεωγραφίας. Επίσης συμμετείχε στο μάθημα των Αγγλικών, σε δύο διαφορετικές τάξεις, παρουσιάζοντας  στους μαθητές και τις μαθήτριες το σχολείο μας και τη πόλη μας.

Ξεχωριστή και ιδιαίτερη εμπειρία ήταν η παρακολούθηση και εκπαίδευση στη Ρομποτική, μέσα στο σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο Εργαστήριο του σχολείου. Οι μαθητές/-τριές  του έχουν προχωρημένη εκπαίδευση στα robotics, (άρχισε το 2016), είναι οδηγός στον τομέα αυτόν σε όλη τη Φινλανδία! Το σχολείο παρέχει σεμινάρια εκπαίδευσης στη Ρομποτική  σε εκπαιδευτικούς της χώρας αυτής, αλλά και του εξωτερικού, και οι μαθητές/-τριες έχουν συμμετάσχει σε διεθνείς διαγωνισμούς εκτός της χώρας, αποκτώντας σημαντικές διακρίσεις!

Τέλος, την τελευταία μέρα  ιδιαίτερες και πολύ συγκινητικές, ήταν οι στιγμές που έζησε στο κλειστό γυμναστήριο του σχολείου, όπου συγκεντρώθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου με τους εκπαιδευτικούς  τους. Στην  αρχή προβλήθηκαν βίντεο του σχολείου μας και της πόλης μας, που έχουν φτιάξει μαθητές/-τριές μας. Στη συνέχεια και μέσα σε μία ατμόσφαιρα ενθουσιασμού ο εκπαιδευτικός απέδωσε διάσημα  τραγούδια του  Μίκη Θεοδωράκη, συνοδευόμενος στο πιάνο από την καθηγήτρια Μουσικής του σχολείου δίνοντας τον ρυθμό  στους μαθητές/-τριες οι οποίοι ακολουθούσαν μαζί του και ανταπέδωσαν  με το ζωηρό χειροκρότημά τους.

Εκτός από τις δραστηριότητες του σχολείου, ο εκπαιδευτικός περιηγήθηκε στη κοντινή πόλη lahti, συμμετείχε στη πρόβα της Χορωδίας δωματίου της πόλης και παρακολούθησε συναυλία της Συμφωνικής Ορχήστρας της  πόλης αυτής στη φημισμένη αίθουσα Sibelius Hall!

Η κινητικότητα αυτή προσέφερε πολλά οφέλη, ο εκπαιδευτικός επέστρεψε με εμπειρία συνεργασίας και συνύπαρξης, εμπλουτίστηκε με νέες γνώσεις και προσεγγίσεις στην εκπαίδευση μέσω του προγράμματος Erasmus+, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία στον εκπαιδευτικό τομέα ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.

13ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Παιδεία για Έναν Κόσμο Χωρίς Κάπνισμα»

Η πρωτοβουλία  Smoke Free Greece της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας διοργανώνει, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το 13ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο  «Παιδεία για έναν Κόσμο Χωρίς Κάπνισμα», το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024, ώρα 10:00 - 13:00, στην αίθουσα «Jacqueline de Romilly» του Υπουργείου Παιδείας,  Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Πρόεδροι του Συνεδρίου θα είναι ο καθηγητής Παναγιώτης Μπεχράκης, ο οποίος είναι Επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Smoke Free Greece, και ο εκπαιδευτικός, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου.

Την Έναρξη του Συνεδρίου θα κηρύξει η κα. Ζέττα Μακρή, Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Χαιρετισμούς θα απευθύνουν η Βουλευτής, κα. Λιάνα Κανέλλη, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων & Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Ανδρέας Νιγιάννης, ο Πρόεδρος του ΕΟΔΥ, κ. Χριστάκις Χατζηχριστοδούλου, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, κ. Ευάγγελος Φιλόπουλος και ο Χρυσός Ολυμπιονίκης στο αγώνισμα των κρίκων, Λευτέρης Πετρούνιας.

Το συνέδριο θα παρακολουθήσουν πάνω από 400 μαθητές και κατά τη διάρκειά του θα πραγματοποιηθούν εκπαιδευτικές,  καλλιτεχνικές και μουσικές δραστηριότητες με θέμα "Διασκέδαση Χωρίς Κάπνισμα".  Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί η βράβευση των μαθητών που διακρίθηκαν στον 10ο  Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό ζωγραφικής "Διασκέδαση Χωρίς Κάπνισμα".

Τα έργα που θα βραβευτούν, θα εκτεθούν στο χώρο του συνεδρίου και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα www.smokefreegreece.gr.

Υπάρχει η δυνατότητα διαδικτυακής παρακολούθησης μέσω livestreaming στο κανάλι της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης στο YouTube, μέσω του παρακάτω συνδέσμου: https://www.youtube.com/watch?v=4o52wv5s_Fw

Διαγωνισμός Ευρωπαϊκής Ολυμπιάδας Πειραμάτων EOES 2024

Η Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.), ως το αρμόδιο επιστημονικό σωματείο για τη διαδικασία επιλογής, προετοιμασίας και οργάνωσης των ελληνικών αποστολών που συμμετέχουν στις Ευρωπαϊκές Ολυμπιάδες Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών (European Experimental Science Olympiad - EOES), οργάνωσε και φέτος τη συμμετοχή της Ελληνικής αποστολής στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών - EOES 2024 που διεξήχθη από τις 7 έως τις 14 Απριλίου 2024 στο Λουξεμβούργο (ιστοσελίδα διοργάνωσης: https://www.olympiades.lu/eoes2024/).

Την Ελληνική αποστολή αποτελούσαν οι: Μαρία Τσακίρη (Εθνική Συντονίστρια της EOES στην Ελλάδα - επικεφαλής Ελληνικής Αποστολής), Χρήστος Γεωργόπουλος (Μέντορας Φυσικής - πρόεδρος της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.), Δήμητρα Κοντοσταυλάκη (Μέντορας Βιολογίας, Εκπαιδευτικός του Γε.Λ. Κολλεγίου Ψυχικού), Αστέριος Λασκαρίδης (Μέντορας Χημείας και Εκπαιδευτικός των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη Θεσσαλονίκης), Γεώργιος Διπλάρης (Παρατηρητής - Εκπαιδευτικός του Γε.Λ. Κολλεγίου Ψυχικού) και η μαθήτρια και οι μαθητές: Αντωνιάδης Στυλιανός-Νικόλαος, Βαλέττα Φαίδρα, Σταμούλης Ευθύμιος, του Γε.Λ. Κολλεγίου Ψυχικού και Καϊμάκης Αλέξανδρος, Νίκου Προμηθέας-Παναγιώτης, Τούλης Δημήτριος, του Γε.Λ. Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη Θεσσαλονίκης.

Διαβάστε περισσότερα εδώ : eoes2024-Luxemberg_apotelesmata-deltio-typou

Βράβευση από τη μαθηματική εταιρία για το Αριστοτέλειο Κολλέγιο

Σε συνέχεια της συμμετοχής των μαθητών μας στους διαγωνισμούς "ΘΑΛΗΣ", "ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ" και "ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ" της Μαθηματικής εταιρείας την Πέμπτη 18 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε η βράβευση του μαθητή μας της Β' λυκείου Γκουτζίκα Ορέστη και της μαθήτριας της Γ' Γυμνασίου Μποντέ Ελισάβετ. Η βράβευση έγινε στο χώρο του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος στα πλαίσια διεξαγωγής της Μαθηματικής εβδομάδας 2024. Τους μαθητές υποστήριξαν οι μαθηματικοί Λυκείου και Γυμνασίου αντίστοιχα.

Συμμετοχή της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Πενταπλατάνου Γιαννιτσών, στο πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες!

Συμμετοχή της Ε΄΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Πενταπλατάνου Γιαννιτσών, στο πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες!

Η Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Πενταπλατάνου Γιαννιτσών, με συντονίστρια την εκπαιδευτικό της τάξης κα Χατζηκαλλινικίδου Σοφια, συμμετείχε στο πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες, το οποίο  εφαρμόζεται παγκοσμίως από τον Παγκόσμιο Οργανισμό για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization), το Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.) και την UNESCO,  σε συνεργασία με την  Angels Initiative και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, με σκοπό την ενημέρωση και εκπαίδευση των μαθητών στα συμπτώματα του εγκεφαλικού και την έγκαιρη αντιμετώπισή του, ώστε να να βοηθήσουν να σωθούν οι παππούδες και οι γιαγιάδες τους. Το πρόγραμμα είχε διάρκεια 5 εβδομάδων. Ξεκίνησε στις 22 Φεβρουαρίου 2024 και ολοκληρώθηκε στις 21 Μαρτίου. Μέσα σε αυτές τις 5 εβδομάδες, οι μαθητές με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο και χρησιμοποιώντας το online, αλλά και έντυπο εκπαιδευτικό υλικό που  έστειλε ο φορέας, πληροφορήθηκαν για τα συμπτώματα του εγκεφαλικού , τις αιτίες που τα προκαλεί, τον τρόπο που εκδηλώνεται και το τι πρέπει να κάνουν αν βρεθούν αντιμέτωποι με μια τέτοια κατάσταση. Το moto του προγράμματος "έναν παππού και μία γιαγιά τη φορά", κατεύθυνε τους μαθητές στη διαπίστωση πως τα πρόσωπα που πλήττονται περισσότερο από το εγκεφαλικό είναι τα αγαπημένα τους πρόσωπα που τους προσέχουν : οι παππούδες και οι γιαγιάδες τους. Γεγονός που τους έκανε να παρακολουθήσουν με μεγαλύτερο ενδιαφέρον το πρόγραμμα, από τη στιγμή μάλιστα που αφορούσε μια ανεκτίμητη και πολύτιμη σχέση. Το υλικό του προγράμματος που διανέμεται δωρεάν, αποτελείται από βιβλία σε έντυπη και online μορφή, δραστηριότητες, κουίζ, ηλεκτρονικά παιχνίδια, δώρα επιβράβευσης, ζωγραφιές, μάσκες, κουκλοθέατρο, αφίσες, video, τραγούδια, κ.ά., τα οποία υπήρξαν πόλος έλξης για τα παιδιά. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι μαθητές, εκπαιδευμένοι πλέον, πιστοποιημένοι ΧΟΠΑ Ήρωες, με βεβαιώσεις συμμετοχής, κλήθηκαν με τη σειρά τους, να εκπαιδεύσουν τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους γύρω από αυτό το τόσο σημαντικό θέμα. Ένα πρόγραμμα ελκυστικό, όλο δράση που εκτός από τους μαθητές, παρακολούθησαν με πολύ ενδιαφέρον και οι γονείς τους. Και όπως πολύ εύστοχα αναφέρεται στην καμπάνια του προγράμματος, " οι ΧΟΠΑ Ήρωες είναι μία βραβευμένη εκπαιδευτική πρωτοβουλία που αξιοποιεί τον ενθουσιασμό που έχουν τα παιδιά να μαθαίνουν και να μοιράζονται  και ενθαρρύνει τη μεταλαμπάδευση της γνώσης στην υπόλοιπη οικογένεια τους και ιδιαίτερα στους παππούδες και τις γιαγιάδες τους. "

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή στο πρόγραμμα, μπορεί κάποιος να επισκεφθεί την ιστοσελίδα του προγράμματος:

https://gr-el.fastheroes.com/

550 μαθητές/τριες από όλη την Ελλάδα στο 10ο Μαθητικό Συνέδριο Επιστήμης και Τεχνολογίας του Κολλεγίου Ανατόλια

Εργασίες με επίκεντρο τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, εργασίες που μελετούν την τεχνητή νοημοσύνη, την περιβαλλοντική ρύπανση, βιώσιμα συστήματα για ανακύκλωση, έξυπνες κατασκευές και ρομπότ είναι ορισμένα μόνο από τα πρωτότυπα projects που θα παρουσιαστούν στις 19 και 20 Απριλίου 2024, στο 10ο Μαθητικό Συνέδριο Επιστήμης και Τεχνολογίας / ACSTAC που διοργανώνει το Κολλέγιο Ανατόλια στις εγκαταστάσεις του.

Το Συνέδριο έχει τεθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, και πραγματοποιείται με την ευγενική υποστήριξη των Dan & Helen Lindsay στη μνήμη των Χρυσή Παπίδου Ηλέκτρη και Παύλου Ηλέκτρη.

Διαβάστε περισσότερα εδώ : Press Release_ACSTAC 2024

Science Day – 14ο Γυμνάσιο Περιστερίου & 11ο ΓΕΛ Περιστερίου

Την Παρασκευή 5 Απριλίου 2024 το 14ο Γυμνάσιο Περιστερίου & το 11ο ΓΕΛ Περιστερίου διοργάνωσαν από κοινού μία ημερίδα πειραμάτων με τίτλο "SCIENCE DAY". Τα πειράματα παρουσιάστηκαν από μαθητές και μαθήτριες των δύο σχολείων που συμμετείχαν στους Ομίλους Βιολογίας και Φυσικών Επιστημών, σε μαθητές και μαθήτριες των όμορων Δημοτικών σχολείων και Γυμνασίων.

Την διοργάνωση της ημερίδας επιμελήθηκαν οι

κα. Βάρφη Υπεύθυνη Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών του 11ου ΓΕΛ Περιστερίου (Φυσικός)

κα. Κουμπενά Υπεύθυνη Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών του 14ου Γυμνασίου Περιστερίου (Βιολόγος)

κα. Μαστοράκη Διευθύντρια του 14ου Γυμνασίου Περιστερίου (Φυσικός)

Ευχαριστούμε πολύ τους

κα. Μακρή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Γ' Αθήνας

κ. Θεοδωράκο Αντιδήμαρχο Περιστερίου & Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών

κ. Γεωργόπουλο πρόεδρο της ΠΑΝΕΚΦΕ και υπεύθυνο ΕΚΦΕ Αγ. Αναργύρων

κ. Μπαμπασίδη Σύμβουλο Φυσικών Επιστημών

κ. Φιλιόγλου υπεύθυνο ΕΚΦΕ Αιγάλεω

κα. Φώτη Διευθύντρια του Εσπερινού Γυμνασίου Περιστερίου

κα. Δημητρίου συνεργάτης  ΕΚΦΕ Αιγάλεω

κα. Τασούλα συνεργάτης  ΕΚΦΕ Αγ. Αναργύρων

κα. Χάτζιου Σύμβουλος 3ης κοινότητας Δήμου Περιστερίου

και όλους τους εκπαιδευτικούς που μας τίμησαν με την παρουσία τους

Συναντήσεις του Δ.Σ. της Π.Ε.ΣΥ.Ε. με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ και τον Πρόεδρο της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.

Συναντήσεις του Δ.Σ. της Π.Ε.ΣΥ.Ε. με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ και τον Πρόεδρο της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.

Την Τρίτη 16 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ένωσης Συμβούλων Εκπαίδευσης (Π.Ε.ΣΥ.Ε.) με την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ζέττα  Μακρή και τον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κ. Ιωάννη Κατσαρό. Κατά την πολύωρη συνάντηση αναπτύχθηκε ένας γόνιμος, ουσιαστικός, διεξοδικός και ειλικρινής διάλογος και ανταλλαγή απόψεων επί όλων των θεμάτων που αφορούν στον πολλαπλό ρόλο των Συμβούλων Εκπαίδευσης.

Τα μέλη του Δ.Σ. της Π.Ε.ΣΥ.Ε. προέβησαν σε μία αναλυτική παρουσίαση στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ όλων των ζητημάτων και προβλημάτων, όπως αυτά αναδείχθηκαν μετά από ένα χρόνο λειτουργίας του θεσμού και σχετίζονται με το έργο όλων των Συμβούλων Εκπαίδευσης και τους πολυσύνθετο ρόλο που καλούνται να υπηρετήσουν. Παράλληλα, τόσο μέσω γραπτού υπομνήματος όσο και προφορικά, κατατέθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις επίλυσης σημαντικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και δυσχεραίνουν το έργο τους (θεσμικά, διοικητικά, οικονομικά).

Ακολούθησε προγραμματισμένη συνάντηση με τον Πρόεδρο της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. κ. Ηλία Ματσαγγούρα κατά την οποία πραγματοποιήθηκε ένα γόνιμος και ουσιαστικός διάλογος και ο αξιότιμος Καθηγητής προέβη σε μια σφαιρική και αναλυτική παρουσίαση θεμάτων που αφορούν στον ρόλο των Συμβούλων Εκπαίδευσης, καθώς και στην αξιολόγηση.

Η συνάντηση με την ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. είχε ως αποτέλεσμα και την έναρξη μιας μόνιμης και ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και της Π.Ε.ΣΥ.Ε. για την όσο το δυνατόν άμεση ανατροφοδότηση και επίλυση ζητημάτων που σχετίζονται με την καθημερινή λειτουργία και τον σύνθετο ρόλο των Συμβούλων Εκπαίδευσης, για την αποτελεσματικότερη υποστήριξη όλων των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Βράβευση 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου

Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου πήρε μέρος στον φετινό διαγωνισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και υλοποίησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής . Με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών , τη συμμετοχή και την έκφραση των δικών τους αντιλήψεων και των αισθημάτων προσφοράς και αλληλεγγύης προς τα παιδιά της ευχής, οι μαθητές  της Γ τάξης δημιούργησαν ένα βίντεο εμπνευσμένο από το Αστέρι της ευχής και το δέντρο των λέξεων που ζωγραφίστηκε στον τοίχο του σχολείου μας . Συναγωνιστήκαμε με σχολεία από όλη την Ελλάδα και διακριθήκαμε παίρνοντας τη δεύτερη θέση στην κατηγορία βίντεο και αυτό μας κάνει περήφανους και χαρούμενους

Αναβολή επιμορφωτικού – βιωματικού σεμιναρίου, των εκπ/κων Φυσικής Αγωγής (18-04-2024)

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,

Μετά του απρόβλεπτου, σημαντικού εκπαιδευτικού ζητήματος που προέκυψε, εκφράζοντας άμεσα και έμπρακτα τη συναδελφική μας αλληλεγγύη, σας ανακοινώνουμε την αναβολή του επιμορφωτικού βιωματικού σεμιναρίου, που είχε προγραμματιστεί για αύριο, Πέμπτη 18 Απριλίου 2024, 11:00 με 14:00, στο Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Ρόδου Βενετόκλειο και απευθύνονταν στους/στις εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής που υπηρετούν στα σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης νήσου Ρόδου.

Νέα ημερομηνία και ώρα διεξαγωγής θα ανακοινωθεί σύντομα.

Με εκτίμηση

Εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής

Αδαμαντία Φατσέα

Σ.Ε. Φυσικής Αγωγής Ν. Δωδ/σου

Μέθοδοι χειραγώγησης του ψηφιακού μάρκετινγκ για παιδιά και νέους

Μπορείτε να κατεβάστε την παρουσίαση από εδώ digital marketing Τ…

Source

Eφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάθημα των Θρησκευτικών – Επιμορφωτικό webinar Θεολόγων με εισηγήτρια την καθηγήτρια Παιδαγωγικών και Διδακτικής του ΑΠΘ κ. Βασιλική Μητροπούλου

Συνεχίζονται τη Δευτέρα, 22 Απριλίου 2024, οι εργασίες του διαδικτυακού (web-based seminar) “Θεολογικού Εργαστήριου” που συνδιοργανώνουν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης κλ. ΠΕ01 Θεολόγων Δρ. Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος (Καρδίτσας, Φθιώτιδας, Ανατ. Αττικής), Δρ. Νικόλαος Ματθαίου (Δυτ. Μακεδονίας) και Όλγα Γκούμα, M.Th. (Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης) για τις επιμορφωτικές τους δράσεις με τους θεολόγους εκπαιδευτικούς των περιοχών ευθύνης τους.

Οι διαδικτυακές συναντήσεις  διεξάγονται εκτός ωραρίου λειτουργίας των σχολείων και η συμμετοχή των εκπ/κών σ΄ αυτές είναι προαιρετική. Η θεματολογία των συναντήσεων περιλαμβάνει θέματα Διδακτικής των Θρησκευτικών, ζητήματα Διοίκησης της Εκπαίδευσης, εφαρμογές των Τ.Π.Ε. στα Θρησκευτικά, πληροφόρηση για νέες τάσεις και ρεύματα της θεολογικής επιστήμης, κ.α.

Η 6η διαδικτυακή συνάντηση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 22 Απριλίου 2024 και ώρα 17.00 στο σύνδεσμο (link) της ψηφιακής πλατφόρμας Cisco Webex:

https://minedu-secondary.webex.com/meet/xandreo

με θέμα: «Εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάθημα των Θρησκευτικών – Διδακτικά σενάρια»

Εισηγήτρια θα είναι η κ. Βασιλική Μητροπούλου, Καθηγήτρια Παιδαγωγικών και Διδακτικής με έμφαση στις ΤΠΕ – Διευθύντρια του Εργαστηρίου Παιδαγωγικής του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ.

* Η τηλεδιάσκεψη είναι ανοικτή και για τους συναδέλφους (ΠΕ01) άλλων περιφερειακών Δ/νσεων Β/θμιας Εκπ/σης καθώς, επίσης, και για τους συναδέλφους της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ60 και ΠΕ70).

EuCodeWeek Local Teacher Training Course – 2ο Νηπιαγωγείο Παιανίας

Local Teacher Training Course in person! Κindergarten activities, Cross-curricular integration of code activities in language courses, Artificial Intelligence Activities”A journey with Artificial Intelligence towards environmental awareness” Δραστηριότητες Νηπιαγωγείου, Διαθεματική ενσωμάτωση δραστηριοτήτων κώδικα σε μαθήματα γλώσσας, Δραστηριότητες Τεχνητής Νοημοσύνης,”Ένα ταξίδι με την τεχνητή νοημοσύνη προς την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση”

Οn Line Local Teacher Training Course – 2ο Νηπιαγωγείο Παιανίας

An excellent Local Teacher Training Course took place on Wednesday, April 10, 2024, online, in Athens. Kindergarten teachers, primary school teachers and IT teachers were informed about the EU Code Week and trained in the following teaching subjects by the EU CODE WEEK Leading teachers. Code activities for students Kindergarten with robots, cross-curricular integration of code activities in Primary School Language lessons, creating inclusive and engaging learning environments themed “A journey with Artificial Intelligence towards environmental awareness”. Την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στην Αθήνα, ένα εξαιρετικό Σεμινάριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών. Νηπιαγωγοί, δάσκαλοι πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και δάσκαλοι πληροφορικής ενημερώθηκαν για την Εβδομάδα Κώδικα της ΕΕ και εκπαιδεύτηκαν στα ακόλουθα διδακτικά αντικείμενα από τους κορυφαίους εκπαιδευτικούς της ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΩΔΙΚΑ της ΕΕ. Δραστηριότητες κώδικα για μαθητές Νηπιαγωγείο με ρομπότ, διαθεματική ενσωμάτωση δραστηριοτήτων κώδικα στα μαθήματα Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου, δημιουργία περιεκτικών και ελκυστικών περιβαλλόντων μάθησης με θέμα “Ένα ταξίδι με Τεχνητή Νοημοσύνη προς την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση”.

Η σημασία της «Παιδείας στα μέσα επικοινωνίας» στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης

Στο πλαίσιο της εκστρατείας #MediaSmartOnline, που στοχεύει στην ανάδειξη δράσεων εκπαίδευσης στα μέσα επικοινωνίας σε όλη την Ευρώπη και λειτουργεί σε συνεργασία με το δίκτυο των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου (SIC) και την Media & Learning Association (MLA) στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Better Internet for Kids (BIK), δημοσιεύονται μια σειρά άρθρων που εστιάζουν στην καταπολέμηση της…

Source

Pages