User login
Steve McQueen - CEO
Bio
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum
Connect
×Robyn Sullivan - Vice President
Bio
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum
Connect
×Aiko Takahashi - Design
Bio
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum
Connect
×Frank Douglas - Marketing
Bio
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum
Connect
×Feed aggregator
Ανανεωμένη Γνωσιακή Βάση για τη Φιλοξενία Ιστοτόπων – Τώρα στο https://webhost-guide.sch.gr!
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι η γνωσιακή βάση της υπηρεσίας φιλοξενίας ιστοτόπων έχει πλήρως ανανεωθεί! Ο νέος ιστότοπος οδηγιών είναι πλέον διαθέσιμος στη διεύθυνση: https://webhost-guide.sch.gr
Η ανανέωση φέρνει μια πιο φιλική προς τον χρήστη εμφάνιση και βελτιωμένη λειτουργικότητα.
Τι νέο υπάρχει;Η αναζήτηση περιεχομένου επιτρέπει πλέον τον διαχωρισμό μεταξύ της κλασικής και της εξελιγμένης υποδομής (Plesk), διευκολύνοντας την εύρεση των κατάλληλων οδηγιών ανάλογα με το περιβάλλον χρήσης – χωρίς περιττή πληροφορία.
Παράλληλα, οι οδηγίες έχουν επικαιροποιηθεί και εμπλουτιστεί με εκπαιδευτικά βίντεο (tutorials) που παρουσιάζουν ζωντανά τα βασικά βήματα, όπως:
- Εγκατάσταση WordPress ή Joomla
- Διαχείριση βάσεων δεδομένων μέσω phpMyAdmin
- Ανέβασμα αρχείων μέσω FTP ή Διαχειριστή Αρχείων
- Χρήση του SchSiteEditor για γρήγορες αλλαγές
🎥 Δείτε για παράδειγμα το video/tutorial: «Εγκατάσταση WordPress» – διαθέσιμο απευθείας στην νέα γνωσιακή βάση! https://webhost-guide.sch.gr/kb/install_wp/
Γιατί να χρησιμοποιήσετε την γνωσιακή βάση;
- Εξοικονομείτε χρόνο: Βρίσκετε αμέσως αυτό που χρειάζεστε.
- Μαθαίνετε εύκολα: Τα βίντεο είναι σύντομα, στα ελληνικά και προσαρμοσμένα στις σχολικές ανάγκες.
- Υποστηρίζετε καλύτερα το σχολείο σας: Από τη δημιουργία ιστοτόπου μέχρι τη συντήρησή του.
👉 Επισκεφθείτε τώρα την ανανεωμένη γνωσιακή βάση για την φιλοξενία ιστοτόπων: https://webhost-guide.sch.gr
👉 Δημιουργήστε τον προσωπικό σας ιστότοπο ή τον ιστότοπο του σχολείου σας μέσα από το https://webhost.sch.gr
Έχετε ερωτήσεις ή προτάσεις; Επικοινωνήστε μαζί μας
Με εκτίμηση,
Η Ομάδα Υποστήριξης της υπηρεσίας Φιλοξενίας Ιστοτόπων του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
Ελληνοαμερικανικό Ινστιτούτο Νέας Υόρκης- Επέτειος του ΟΧΙ
Ανήμερα στις 28 Οκτωβρίου, στο Ελληνοαμερικανικό Ινστιτούτο στη Νέα Υόρκη, το παλαιότερο Ελληνοαμερικανικό εκπαιδευτικό ίδρυμα στην πόλη, γιορτάσαμε την Επέτειο του ΟΧΙ, με αφηγήσεις, τραγούδια, θεατρικό έργο στην Ελληνική Γλώσσα, παρουσία και της Γενικής Προξένου της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, Κας Καναρά.
Τον εορτασμό ακολούθησε την επόμενη μέρα, επίσκεψη του Γυμνασίου στο μοναστήρι της Αγίας Σκέπης, και σε αγρόκτημα, ακολουθώντας την τοπική παράδοση της συγκομιδής μήλων το φθινόπωρο.
Και του χρόνου!
Με θερμούς χαιρετισμούς
Ιουλία Κωνσταντινίδου
Εκπαιδευτικός ΠΕ06
Επίσκεψη του φινλανδικού σχολείου του Riihimaki στη Λάρισα στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ σε συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο Λάρισας
Μια ξεχωριστή εβδομάδα συνεργασίας, πολιτιστικής ανταλλαγής και διαπολιτισμικής επικοινωνίας, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μαθητές/-τριες και εκπαιδευτικοί του 6ου Γυμνασίου Λάρισας, φιλοξενώντας αντιπροσωπεία του φινλανδικού σχολείου Riihimaki στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+.
Η αντιπροσωπεία απαρτίζονταν από δύο καθηγήτριες και έξι μαθητές/μαθήτριες ενώ η κινητικότητα αποτελούσε συνέχεια του προγράμματος Erasmus+ « R.O.B.O.T.» με Κωδικό 2024-1-ELOI-KA121-SCH-000200810 καθώς και του νέου προγράμματος ERASMUS με Κωδικό 2025-1-EL-KA121-SCH-000314386 και πραγματοποιήθηκε από τις 27-10-2025 έως τις 31-10-2025.
Η επίσκεψη είχε σαν στόχο την ανταλλαγή καλών πρακτικών στην εκπαίδευση, την ενίσχυση των δεσμών φιλίας μεταξύ των δύο σχολείων και τη γνωριμία με την ελληνική κουλτούρα και τον τρόπο ζωής. Οι φιλοξενούμενοι από τη Φινλανδία είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τον τρόπο λειτουργίας ενός ελληνικού σχολείου, την καθημερινότητα των μαθητών/-τριών, να συμμετάσχουν σε μαθήματα και δραστηριότητες μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες του 6ου Γυμνασίου, και να βιώσουν τη θερμή φιλοξενία που χαρακτηρίζει τον ελληνικό λαό.
Η ανταλλαγή εμπειριών και απόψεων μεταξύ Ελλήνων και Φινλανδών εκπαιδευτικών συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση του διαπολιτισμικού διαλόγου και της ευρωπαϊκής συνεργασίας.
Το πολιτιστικό πρόγραμμα της επίσκεψης ήταν πλούσιο και γεμάτο ενδιαφέρουσες στιγμές. Περιελάμβανε εκδρομές σε ιστορικά και πολιτιστικά σημεία της Θεσσαλίας, όπως τα Μετέωρα, όπου οι συμμετέχοντες έμειναν εντυπωσιασμένοι από τη μαγευτική θέα και την ιστορία των μοναστηριών που δεσπόζουν στους βράχους, μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO.
Ακολούθησε εκδρομή στους Νέους Πόρους Πιερίας, όπου οι μαθητές/-τριες απόλαυσαν τη φυσική ομορφιά της περιοχής και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη θάλασσα του Αιγαίου — μια εμπειρία μοναδική για πολλούς από αυτούς, που για πρώτη φορά ταξίδεψαν τόσο νότια της Ευρώπης.
Η περιήγηση στην πόλη της Λάρισας πρόσφερε στους Φινλανδούς μαθητές/-τριες μια πιο ζωντανή εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας. Περπάτησαν στους δρόμους του ιστορικού κέντρου, επισκέφθηκαν το Αρχαίο Θέατρο, την εκκλησία του Αγίου Αχιλλίου, τον λόφο του Φρουρίου, την Κεντρική Πλατεία, καθώς και χώρους πολιτισμού και αναψυχής, βιώνοντας τον παλμό της πόλης μας. Επισκέφτηκαν, επίσης, και ξεναγηθήκαν στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας, όπου οι φιλοξενούμενοι γνώρισαν την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της Θεσσαλίας από την προϊστορική έως τη βυζαντινή εποχή.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα συγκίνησης και φιλίας, με αμοιβαίες υποσχέσεις για συνέχιση της συνεργασίας και νέες ανταλλαγές στο μέλλον. Το 6ο Γυμνάσιο Λάρισας απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι η εξωστρέφεια, η ανοιχτή σκέψη και η συνεργασία με σχολεία της Ευρώπης αποτελούν βασικούς πυλώνες μιας σύγχρονης και ποιοτικής εκπαίδευσης.
Βιωματικό Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής – Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί Θεσσαλονίκης
Το Σάββατο 21 Μαρτίου 2026, θα πραγματοποιηθεί στην Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί στη Θεσσαλονίκη βιωματικό εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής με κύριο στόχο τη διάδοση της λογοτεχνίας (πεζογραφίας & ποίησης). Στη συγκεκριμένη ημερίδα μπορούν να δηλώσουν ενδιαφέρον και να συμμετέχουν με σειρά προτεραιότητας μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικοί από κάθε κλάδο.
Τα εργαστήρια που θα προσφερθούν και θα διεξαχθούν ταυτόχρονα είναι τα εξής:
- Η αξιοποίηση της Δημιουργικής Γραφής στη διδασκαλία του ολόκληρου λογοτεχνικού κειμένου στην εκπαιδευτική πράξη - Βακάλη Άννα (ΕΔΙΠ ΠΤΝ-ΠΔΜ) & Κωτόπουλος Η. Τριαντάφυλλος.
- Χρήση και αξιοποίηση του σεναριακού λόγου - Δρούγκα Κλεονίκη (ΕΤΕΠ - Τμήμα Κινηματογράφου ΑΠΘ).
- Ο ρόλος και η λειτουργία της πλοκής στο λογοτεχνικό και μη κείμενο - Μυροφορίδης Αλέξανδρος (Δρ Δημιουργικής Γραφής ΠΔΜ).
- Ποίηση και τραγούδι - Νάσκος Π. Δημήτριος (Υπ. δρ. Δημιουργικής Γραφής ΠΔΜ).
- Επιτελεστική ποίηση - Βεληβασάκη Γεωργία (Υπ. δρ. Δημιουργικής Γραφής ΠΔΜ).
Σχολική Εορτή για την 28η Οκτώβρη 1940
Ήταν μια γιορτή αλλιώτικη... 86 χρόνια μετά
Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940 δεν είναι μόνο μια υπέροχη ελληνική στιγμή, αλλά ημέρα με παγκόσμια ακτινοβολία και πανανθρώπινη απήχηση. Σε μια στιγμή που οι λαοί της Ευρώπης κι ανάμεσά τους κάποιοι ισχυροί παραδίνονταν πανικόβλητοι, ως βορά στο χιτλερικό Μινώταυρο, η μικρή Ελλάδα είχε την τόλμη να υψώσει το ανάστημά της και να προτάξει τα στήθη της. Και με τη σθεναρή τους αντίσταση οι Έλληνες δίδαξαν στο κόσμο πως δεν αξίζουν τίποτα τα σύνεργα του αφανισμού μπρος στο μεγάλο όπλο που λέγεται ψυχή.
Τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025 στις 08:30, στον χώρο εκδηλώσεων του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε σχολική γιορτή για τον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940. Ο συνάδελφος που ανέλαβε την σχολική γιορτή στο 8ο Γενικό Λύκειο Τρικάλων, είναι ο κ. Κώστας Ταμπάκος - μαθηματικός με βοηθούς τις καθηγήτριες ειδικής αγωγής κ. Ελένη Παπαθανασίου, ΠΕ03/ΕΑΕ και Χρύσα Σκούτα, ΠΕ02/ΕΑΕ .
Η γιορτή άρχισε με την ανάγνωση του πρακτικού από την κ. Μαργαρίτα Πατουλιώτη και την παράδοση της σημαίας στη σημαιοφόρο από τη διευθύντρια κ. Μαριάννα Αποστόλου, ορίστηκαν οι παραστάτες για την παρέλαση, έγινε η βράβευση των μαθητών/τριών, με τα αριστεία και τα βραβεία και ακολούθησαν χειροκροτήματα. Συγχαρητήρια αγαπητοί/τές μας μαθητές/μαθήτριες, οι καρποί της γνώσης πάντα αποτελούν τα καλύτερα εφόδια για τη μετέπειτα πορεία σας…
Ακολούθησε η γιορτή, η οποία ήταν χωρισμένη σε δύο μέρη:
1ο μέρος: Η γιορτή της σημαίας.
Η μαθήτρια της Α’ τάξης, Χριστίνα Βούκια, άνοιξε τη γιορτή τραγουδώντας με την υπέροχη φωνή της τις δύο πρώτες στροφές από τον ύμνο στη σημαία και ακολούθησε αφήγηση για τον συμβολισμό της Ελληνικής σημαίας.
2ο μέρος: Η γιορτή του ΟΧΙ.
Κάλυψε το μεγαλύτερο μέρος της γιορτής.
Πριν τον πόλεμο
Το βασικό σκεπτικό των κειμένων ήταν η εξιστόρηση των γεγονότων της εποχής εκείνης, από την άνοδο του φασισμού και του ναζισμού σε Ιταλία και Γερμανία αντίστοιχα μέχρι και την απελευθέρωση της Ελλάδας.
Ο Ελληνοϊταλικός Πόλεμος
Η παρουσίαση έγινε με αφήγηση από οχτώ μαθήτριες καθώς επίσης και με τη χρήση οπτικού υλικού (video), με προβολή στον projector της αίθουσας.
Τα επιλεγμένα βίντεο μας θύμισαν σκληρές στιγμές, ηρωικά κατορθώματα…..28 Οκτώβρη 1940 μια μέρα συνηθισμένη, όπως όλες οι άλλες, μια μέρα που έμελλε να γίνει η αρχή του έπους 1940-41. Μεταξύ των κειμένων υπήρχε και απαγγελία ποιημάτων του Οδυσσέα Ελύτη, του Άγγελου Σικελιανού και του Μανόλη Αναγνωστάκη, από μαθήτριες του σχολείου μας. Μέρος της γιορτής ήταν και το θεατρικό σκετς «Ιταλός αιχμάλωτος», που παίχθηκε από τέσσερεις μαθητές της Γ΄ τάξης, το οποίο έκλεισε με το τραγούδι «Κορόιδο Μουσολίνι», που τραγούδησε η χορωδία.
Σε μια στιγμή που οι λαοί της Ευρώπης κι ανάμεσά τους κάποιοι ισχυροί παραδίνονταν πανικόβλητοι, ως βορά στο χιτλερικό Μινώταυρο, η μικρή Ελλάδα είχε την τόλμη να υψώσει το ανάστημά της και να προτάξει τα στήθη της. Και με τη σθεναρή τους αντίσταση οι Έλληνες δίδαξαν στο κόσμο πως δεν αξίζουν τίποτα τα σύνεργα του αφανισμού μπρος στο μεγάλο όπλο που λέγεται ψυχή.
Τα κείμενα συνοδευόταν επίσης από αντίστοιχα τραγούδια που τραγούδησε η χορωδία του σχολείου μας, τα οποία αναφέρονται στην εποχή αυτή.
Αποδόθηκαν με συναίσθημα τρία τραγούδια του Γιώργου Κατσαρού «Ο Ναπολιτάνος», «Ο έφεδρος ανθυπολοχαγός», «Γυναίκες Ηπειρώτισσες» και οι τρεις πρώτες στροφές από τα «Μαλαματένια λόγια» του Γιάννη Μαρκόπουλου.
Εθνική Αντίσταση
Η χορωδία με δυναμισμό και πάθος τραγούδησε δύο στροφές από τα αντιστασιακά τραγούδια «Βροντάει ο Όλυμπος» και «Ήρωες».
Ένα βίντεο με την «Κηδεία του Κωστή Παλαμά», μας παρουσίασε ότι η κηδεία μετατράπηκε σε εκδήλωση αντίστασης: χιλιάδες κόσμος τον συνόδευσε στην τελευταία του κατοικία, στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών, ψάλλοντας τον εθνικό μας ύμνο.
Ακολούθησε ο Λιμός στην Αθήνα
Η πρωτεύουσα οδηγήθηκε σε αφανισμό λόγω της έλλειψης τροφίμων και η πείνα έπληξε τις ασθενέστερες τάξεις, τα παιδιά και τους ηλικιωμένους. Μέσα από τα κείμενα της γιορτής αναδείχθηκε καθαρά πως ακόμη κι ο πιο ισχυρός κι ανίκητος φαινομενικά εχθρός, δεν μπορεί να υπερβεί και να κάμψει το πιο μύχιο και ιερό σύνορο της ανθρώπινης φύσης, την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Αναδείχθηκε επίσης ότι ο Ελληνικός λαός είναι αποφασισμένος, όποτε χρειαστεί, να θυσιασθεί όπως Ε Κ Ε Ι Ν Ο Ι, για το υπέρτατο αυτό ιδανικό. Η χορωδία τραγούδησε και πάλι με δυναμισμό και πάθος Ομπρός· βοηθάτε να σηκώσουμε τον ήλιο πάνω απ' την Ελλάδα· ομπρός, βοηθάτε να σηκώσουμε τον ήλιο πάνω από τον κόσμο! το «Πνευματικό εμβατήριο» του Μίκη Θεοδωράκη και στο τέλος έκλεισε τη γιορτή με τον «Εθνικό μας Ύμνο». Όλοι σηκωνόμαστε στεκόμαστε προσοχή ακούγεται …. απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά και σαν πρώτα ανδρειωμένη χαίρε ω χαίρε λευτεριά… Νοιώθουμε υπερηφάνεια και δίνουμε βουβή υπόσχεση ως απόγονοι ηρώων να δείξουμε εθνική ενότητα και ομοψυχία για μια κοινωνία αλληλεγγύης και ευημερίας. Η δημοκρατία, η αλληλεγγύη, η ανιδιοτέλεια, η φιλοπατρία, η αγάπη, η δικαιοσύνη, ο σεβασμός στην παράδοση και στον πολιτισμό μας ας αναδειχτούν σε θεμελιακές αξίες της κοινωνίας μας. Απλές λέξεις, τεράστιο το νόημά τους. Έτσι μόνο θα αντισταθούμε σε κάθε ξενόφερτη αλλοίωση και θα οικοδομήσουμε ένα μέλλον με ανιδιοτέλεια και κοινωνική δικαιοσύνη για τα παιδιά μας για τον συνάνθρωπό μας.
Στην πορεία μας αυτή ας στηθεί φωτεινός σηματοδότης ο ανώνυμος ανθυπολοχαγός της Αλβανίας που… Ήταν γενναίο παιδί!!! Mε τον αέρα του άντρα στην περπατηξιά…Και το στόμα του, μικρό πουλί ακελάηδιστο… Βρόντηξαν τα βουνά της Αλβανίας. Δεν έκλαψαν. Γιατί να κλάψουν; Ήταν γενναίο παιδί!!! Είναι γενναίοι οι Έλληνες!!!
Αγαπητοί/ές μαθητές/ριες, αγαπητοί/ές συνάδελφοι: Κώστα, Ελένη, Χρύσα Συγχαρητήρια για τη συγκίνηση που πλημμύρισε την ψυχή μας...η Ελλάδα των ηρώων η Ελλάδα της αυταπάρνησης της ανιδιοτέλειας της αλληλεγγύης αυτή την Ελλάδα θέλουμε για να πάμε πολύ ψηλά όχι έχθρες και διχόνοιες - μόνο αγάπη. Ζήτω η Ελλάδα!!!
«Προγράμματα Σπουδών – Πολλαπλό Βιβλίο – Διαδικασίες Επιλογής»: Επιμόρφωση της Συμβούλου Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης
Την Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική- ενημερωτική συνάντηση με την κ. Νάτση Χάιδω- Σύμβουλος Εκπαίδευσης Γαλλικής & Γενικής Παιδαγωγικής Ευθύνης και τον Σύλλογο Διδασκόντων και Διδασκουσών του σχολείου μας- 6ο Γυμνάσιο Λάρισας.
Το θέμα της Επιμόρφωσης ήταν : «Προγράμματα Σπουδών – Πολλαπλό Βιβλίο – Διαδικασίες Επιλογής». Η παρουσίαση της Συμβούλου περιείχε τα χαρακτηριστικά των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών: Αναγκαιότητα και Προοπτικές, τη Φιλοσοφία του Πολλαπλού Βιβλίου: Μια Νέα Παιδαγωγική Προσέγγιση και τα Κριτήρια & διαδικασίες επιλογής βιβλίου.
Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης ανέλυσε το θέμα της επιμορφωτικής συνάντησης με στόχο την προετοιμασία των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των Προγραμμάτων Σπουδών και στην ενημέρωσή τους για το Πολλαπλό Βιβλίο. Απάντησε σε απορίες των εκπαιδευτικών και διαβεβαίωσε για τη διάθεσή της για κάθε επιπρόσθετη υποστήριξη, συνεργασία ή διευκρίνηση.
Ευχαριστούμε την κ. Νάτση και δηλώνουμε και τη δική μας διάθεση για συνεργασία.
86ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός στα Μαθηματικά “Ο ΘΑΛΗΣ” 7-11-2025
H Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία διοργανώνει τον 86ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό στα Μαθηματικά "Ο ΘΑΛΗΣ" για μαθητές Β και Γ΄ Γυμνασίου και όλων των τάξεων του Λυκείου.
Ο Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στις 7 Νοεμβρίου 2025,ημέρα Παρασκευή εντός σχολικού ωραρίου, και ώρα 12:00-14:00
Όποια σχολεία έχουν ενδιαφερόμενους μαθητές μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο διαγωνισμό, συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά τη σχετική φόρμα στον παρακάτω σύνδεσμο :
https://docs.google.com/forms/d/1vW1TFSbHpQPeSsB8rROdkRM2dujbdFlA2yxq9PlJn8s/viewform
μέχρι την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025 για να τους σταλούν ηλεκτρονικά με email τα θέματα και οι οδηγίες του Διαγωνισμού και τα ευχαριστήρια για τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς.
Δείτε σχετικά:
- Την έγκριση του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
- Την προκήρυξη του διαγωνισμού
- Το έντυπο γονικής συναίνεσης
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
Ανάργυρος Φελλούρης
Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ
Ο Γενικός Γραμματέας
Ιωάννης Τυρλής
Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου του μαστού – 1ο νηπιαγωγείο Σκύδρας
Η 25η Οκτωβρίου σηματοδοτεί την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού. Αυτό το ευαίσθητο αλλά τόσο σημαντικό θέμα τολμήσαμε να διαπραγματευτούμε με τα παιδιά του 1ου Νηπιαγωγείου Σκύδρας, γιατί αναφέρεται στα πιο αγαπητά και κοντινά μας πρόσωπα : στις μανούλες μας, στις γιαγιάδες μας, στις αδελφές μας, που ζουν ανάμεσα μας και αποτελούν σημαντικό μας κομμάτι. Που πρέπει να φροντίζουν τον εαυτό τους για να φροντίζουν και τα παιδιά τους!!
Με σύνθημα ΠΡΟΛΗΨΗ, ΕΛΠΙΔΑ, ΖΩΗ μεταβήκαμε στο Δημαρχείο για να αφήσουμε το δικό μας στίγμα και τη στήριξη μας στην προσπάθεια του Κέντρου Υγείας Σκύδρας για την ενημέρωση των γυναικών σχετικά με την πρόληψη που σώζει ζωές!
Erasmus+ KA220 Interdisciplinary Approaches for Innovative Education – Εκπαιδευτικό υλικό
Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA220 INTERDISCIPLINARY APPROACHES FOR INNOVATIVE EDUCATION (InterEd) – Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις για την Καινοτόμο Εκπαίδευση, αναπτύχθηκε εκπαιδευτικό υλικό για την προώθηση και την ενίσχυση της διαθεματικής/διεπιστημονικής προσέγγισης και διδασκαλίας στους τομείς της Ιστορίας, των STEAM, του Πολιτισμού και της Οικονομίας.
Το υλικό είναι διαθέσιμο για αξιοποίηση από κάθε ενδιαφερόμενο με αναφορά στην προέλευσή του.
Μπορείτε να ενημερωθείτε για το πρόγραμμα στον ιστότοπο: https://inter-education.com/?lang=el
13οι Πανελλήνιοι Αγώνες Κατασκευών και Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών
Αν θέλετε να ρίξετε «μια τρισδιάστατη ματιά στις ομάδες αίματος» ή «ματιές σ’ έναν αόρατο κόσμο με υπέρυθρη φωτογράφηση» ή ακόμη να «βοηθήσετε στην παραγωγή και στη διαχείριση φρούτων: ξεχωρίζοντας τα άγουρα από τα ώριμα φρούτα» ή να μετατραπείτε σε «CSI στην τάξη για την ανίχνευση πιθανής νοθείας στο ελαιόλαδο», θα πρέπει «με επτά πειράματα, ένα αίνιγμα και μια ξεχασμένη επιστήμονα … να μπείτε στο κλίμα!»,
Σας περιμένουν αρχαία σιφώνια, σεισμογράφοι, γεννήτριες Van de Graaff , στήλη του Volta, εκκρεμή, «Laser για διαστημικές επικοινωνίες», «όχημα αποφυγής εμποδίων», «μετεωρολογικός σταθμός … τσέπης, χωρίς κώδικα», «αναγνώριση φωνής AI» και «αυτόματη ανίχνευση και καταστολή πυρκαγιάς».
Ελάτε να φτιάξουμε «εκπαιδευτικά εργαλεία με την τεχνητή νοημοσύνη», «μια «φυσική» μπαταρία, αποθηκεύοντας ότι περισσεύει!», να μελετήσουμε τις παλίρροιες, αλλά και «τον ήχο από το Α ως το Ω (ή τουλάχιστον από το Η ως το Σ)», να «υπολογίσουμε την ώρα από τα αστέρια» και να ακούσουμε «το σήμα κινδύνου από τους παρθένους ωκεανούς, που είναι το τελευταίο άγριο καταφύγιο της θάλασσας».
Θα μελετήσουμε τα «Επαγγέλματα STEM ενός ουτοπικού ή δυστοπικού μέλλοντος», θα κάνουμε «πειράματα μικροβαρύτητας», θα «ξεκαθαρίσουμε τους «γεωγραφικούς» μας λογαριασμούς», θα παρακολουθήσουμε «ένα arduino, δύο κινητά τηλέφωνα, τα μυστικά τους, η ποδηλάτισσα και ο ποδηλάτης: συνομιλία με ένα chatbot» και θα αναρωτηθούμε για πολλοστή φορά «πείραμα ή θεωρία;». Θα προβληματιστούμε με το «FeelosophAI : Όταν η σιωπή λέει περισσότερα από όσα τα λόγια θα μπορούσαν ποτέ να πουν» και στο τέλος θα κάνουμε ένα ταξίδι «από τη Γη στον ….Άρη».
Εκπαιδευτικοί και μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από κάθε γωνιά της Ελλάδας, θα σας περιμένουν πίσω από τους πάγκους τους, με πειράματα και κατασκευές, για να σας ξεναγήσουν σε ένα Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας, που στήσαμε για σας με πολύ μεράκι. Ελάτε να τους ακούσετε και να μοιραστήτε την χαρά της δημιουργίας μαζί τους, στους:
13ους Πανελλήνιους Αγώνες Κατασκευών και Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών
με θέμα: ««Εκπαίδευση STEM: Η καινοτομία συναντά τη δημιουργικότητα και την ευθύνη»
(«STEAM Education: Innovation Meets Creativity and Responsibility»),
την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025, 9.30 – 20.00, και την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025, 9.00 – 15.00, στο Περιστύλιο του 2ου ορόφου του Ιδρύματος Ευγενίδου (Πεντέλης 11, Παλαιό Φάληρο – Αθήνα, ΤΚ 17564). Είσοδος ελεύθερη.
Δελτίο τύπου 13ων Πανελλήνιων Αγώνων Φ.Ε.
Πρόγραμμα 13ων Πανελλήνιων Αγώνων Φ.Ε
Κατάλογος εργασιών SOS-Greece 2025
Συμμετοχή του 2ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Καλαμαριάς στο Ευρωπαϊκό συνέδριο «Εκπαίδευση χωρίς Σύνορα» στην πόλη Armentieres, Lille της Γαλλίας.
Το 2ο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς, μέλος του δικτύου σχολείων “Education without frontiers – Εκπαίδευση χωρίς Σύνορα – Europroject” από το 1990, συμμετείχε και φέτος στο ετήσιο συνέδριο του δικτύου Ευρωπαϊκών σχολείων με τίτλο “Imagine the school of tomorrow”, στο πλαίσιο του διαπιστευμένου σχεδίου Erasmus+ KA121 που υλοποιεί το σχολείο μας κατά το έτος 2025-26. Το συνέδριο διοργανώθηκε στη Γαλλία, στην πόλη Αρμεντιέρ, Λιλ, από το σχολείο Insitution Saint Jude, από 14 έως 18 Οκτωβρίου 2025, με τη συμμετοχή 19 αντιπροσωπειών από μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων Ευρωπαϊκών σχολείων μελών του δικτύου.
Κεντρικό θέμα των εργασιών αποτέλεσε το σχολείο του μέλλοντος, και οι αλλαγές που φαντάζονται οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί ότι θα ανακύψουν όσον αφορά την επίδραση της τεχνολογίας στις υποδομές, στις μεθόδους διδασκαλίας, στις σχέσεις μαθητών και εκπαιδευτικών, και της σχολικής μονάδας με την κοινότητα και την κοινωνία. Μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε εργαστήρια που είχαν ως στόχο την αποτύπωση και αναπαράσταση των παραπάνω πιθανών αλλαγών, πιθανά προβλήματα ή πλεονεκτήματα, όπως τα φαντάστηκαν οι συμμετέχοντες.
Συγκεκριμένα, μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στα παρακάτω εργαστήρια:
- Σχεδίαση και κατασκευή μοντέλου, ενός σχολικού κτιρίου του μέλλοντος.
- Δημιουργία ενός manga κόμικ χρησιμοποιώντας Τεχνητή Νοημοσύνη για να παρουσιάσουν την ιδανική σχολική μέρα του μέλλοντος.
- Τέχνη του δρόμου (street art) για να περιγράψουν την ατμόσφαιρα και το περιβάλλον ενός σχολείου
- Επίδειξη μόδας για το σχεδιασμό και την παρουσίαση των ρούχων που μπορεί να φορούν οι μαθητές στο μέλλον.
- Δημιουργία σκετς απο τους μαθητές για να επινοήσουν τους κανόνες στο σχολείο του αύριο και θα φανταστούν το είδος της σύνδεσης που θα έχουν οι μαθητές με τους δασκάλους τους.
Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από 3 εκπαιδευτικούς και 2 μαθητές/μαθήτριες της Β’ τάξης. Οι μαθητές/μαθήτριες και οι καθηγητές συμμετείχαν σε ομάδες εργασίας – workshops όπου αποτύπωσαν τις ιδέες και τις προτάσεις τους, και παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα κατά την τελευταία ημέρα εργασίας.
Η Ψηφιακή Ταυτότητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση: EU Digital Identity Wallet και η Σχέση του με το Gov.gr και το Kids Wallet
Τι είναι το EU Digital Identity Wallet; Το EUDI Wallet, το οποίο υιοθετήθηκε την άνοιξη του 2024, αποτελεί μία προσπάθεια να δημιουργηθεί μία κοινή «πλατφόρμα» για τα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ώστε τα ψηφιακά πορτοφόλια της κάθε ευρωπαϊκής χώρας να γίνονται αποδεκτά στις υπόλοιπες. Κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ένας Έλληνας πολίτης θα μπορεί να ταξιδεύει…
Παρουσίαση Ευρωπαϊκών Κινητικοτήτων 22 / 10 / ’25 – 6ο Γυμνάσιο Λάρισας
Παρουσιάστηκαν σήμερα, Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025, οι ευρωπαϊκές κινητικότητες του σχολείου μας – 6ο Γυμνάσιο Λάρισας, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ του Σχολείου μας με Κωδικό 20241EL01KA121SCH000200810 και με Κωδικό διαπίστευσης 20201EL01KA120SCH000094713, το οποίο ολοκληρώθηκε με επιτυχία, παρουσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών του σχολείου και της κ. Νάτση (Συμβούλου Εκπαίδευσης Γαλλικής και Γενικής Παιδαγωγικής Ευθύνης).
Πρόκειται για δραστηριότητες Παρακολούθησης Εργασίας (Job Shadowing) , Αναθέσεις Διδασκαλίας και Κατάρτισης (Teaching or Training assignments), τα επιμορφωτικά σεμινάρια (Courses) εκπαιδευτικών και μετακίνηση μαθητών /μαθητριών. (Tο αρχείο με τις κινητικότητες εδώ)
Οι κινητικότητες αυτές πραγματοποιήθηκαν από τον Απρίλιο του 2025 στις χώρες της Αυστρίας (Βιέννη), της Ισπανίας (Βαρκελώνη, Μαδρίτη), της Νορβηγίας (Sande) και της Φινλανδίας (Ριιχιμάκι, Savonlinna) και επικεντρώθηκαν στη συμπεριληπτική εκπαίδευση, το STEM, τις ψηφιακές δεξιότητες, τη βελτίωση της Αγγλικής γλώσσας, στην επαγγελματική ανάπτυξη, τις νέες τεχνολογίες και την ανταλλαγή καλών πρακτικών.
Τα προγράμματα Erasmus+ αποτελούν για τους εκπαιδευτικούς σημαντική ευκαιρία για την γνωριμία τους με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα, από τα οποία μπορούν να αντλήσουν καινοτόμα στοιχεία, τα οποία οι εκπαιδευτικοί εφαρμόζουμε στη δική μας σχολική πραγματικότητα. Παρά την πολύωρη απασχόληση που απαιτούν κατά την περίοδο της προετοιμασίας και της απασχόλησης λόγω της πολυπλοκότητας των γραφειοκρατικών και οικονομικών διαδικασιών όλοι και όλες υπογράμμισαν τα πολλά και σημαντικά οφέλη των προγραμμάτων αυτών.
Τονίστηκε, επίσης, ότι για την επιτυχή εφαρμογή και ολοκλήρωση των προγραμμάτων απαιτείται η συνεργασία και η υποστήριξη όλου του σχολείου όπως και η δημιουργία ενός πλαισίου για την ανατροφοδότηση και αξιολόγηση κάθε προγράμματος.
Τέλος, ο Διευθυντής του σχολείου κ. Παπαμαργαρίτης Βασίλειος επεσήμανε εκτός από τις νέες εμπειρίες και μεθόδους που αποκομίσαμε, παρήχθη εκπαιδευτικό υλικό που η εφαρμογή του συμβάλλει στην αντιμετώπιση «δύσκολων καταστάσεων» και συνέχισε ότι αυξήθηκε η εξωστρέφεια του σχολείου και προς την τοπική κοινωνία και προς την Ευρώπη γενικότερα ενώ δόθηκε η δυνατότητα να εξοπλιστεί με νέα μέσα μέσω της επιχορήγησης που έλαβε για την υλοποίηση του προγράμματος.
Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν την παρουσίαση των κινητικοτήτων ERASMUS+ του σχολείου μας καθώς και την κ. Νάτση για την παρουσία της.
Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας-6ο Γυμνάσιο Λάρισας
Στο σχολείο μας – 6ο Γυμνάσιο Λάρισας και στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας – 10 Οκτωβρίου, υλοποιήθηκαν δράσεις για να εμπεδώσουν οι μαθητές/τριες τη σημασία του όρου «Ψυχική Υγεία» μέσα από διάφορες δραστηριότητες.
Σκοπός των δράσεων ήταν να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές/τριες πόσο σημαντικό είναι να αισθάνονται όμορφα, να συζητούν και να ζητούν βοήθεια όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα. Η κύρια δράση πραγματοποιήθηκε με τίτλο: «Άγχος: δημιουργικότητα ναι, όχι άγχος». Στόχος της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών στον τομέα της αναγνώρισης, βίωσης και διαχείρισης των συναισθημάτων και η ψυχική ενδυνάμωση και η ανθεκτικότητα μέσα από την ομάδα.
Αρχικά, οι μαθητές/τριες έπαιξαν ένα παιχνίδι συνεργασίας και ομαδικότητας κατά το οποίο άλλοι έφτιαξαν καρτέλες με θετικές εκφράσεις για τους συμμαθητές/-τριές τους και αποτύπωσαν θετικές σκέψεις για όποιον/όποια ήθελαν άλλοι γενικά για το σχολείο σκέψεις και συναισθήματα με παραστατικότητα και επιτυχία και άλλοι θετικές δηλώσεις που προάγουν τη συναισθηματική τους ευεξία π.χ. είμαι χαρούμενος…
Κατόπιν αντάλλαξαν απόψεις για το πώς ένιωσαν κατά τη διάρκειά του παιχνιδιού, για το πότε και πόσο αγχώθηκαν στην εξέλιξη του παιχνιδιού και για το τι έκαναν ή τι θα μπορούσαν να κάνουν για να διαχειριστούν το παραγόμενο άγχος, ανταλλάσσοντας προσωπικές τεχνικές χαλάρωσης.
Στη συνέχεια αποφάσισαν για το μήνυμα της δράσης «NO STRESS» και με ποιον τρόπο θα το προβάλουν στη σχολική κοινότητα. Έτσι, προσπάθησαν και «έγραψαν» με τα σώματά τους το σύνθημα στο προαύλιο.
Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν στο παιχνίδι, ανταποκρίθηκαν με προθυμία αλλά και στη συζήτηση ελεύθερα, δυναμικά, βιωματικά και ψυχοκινητικά.
Παράλληλα, μια όμορφη εικαστική εργασία υπό την καθοδήγηση της κ. Μαντζώρου (ΠΕ05) ολοκλήρωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων της Γαλλικής Γλώσσας υλοποιώντας καλλιτεχνικές δραστηριότητες.
Η αποτίμηση των δράσεων ήταν θετική, αφού όλοι/όλες (μαθητές/τριες και εμψυχωτές/-τριες) ευχαριστήθηκαν, εκφράστηκαν (λεκτικά και μη), κινητοποιήθηκαν, χαλάρωσαν, γέλασαν, έπαιξαν, ενώθηκαν και κατανόησαν τη σημασία αναγνώρισης και βίωσης των συναισθημάτων τους καθώς και πόσο σημαντικό είναι να τα εκφράζουμε και να τα διαχειριζόμαστε προς όφελός μας στην κατεύθυνση της αλλαγής της διάθεσής μας.
Οι εμψυχωτές /-τριες ήταν οι εκπαιδευτικοί: κ. Παπαμαργαρίτης Β.-Διευθυντής- (ΠΕ06-ΠΕ80), κ. Μπουραζάνα Δήμητρα-Υποδιευθύντρια-(ΠΕ 03), κ. Τασιοπούλου Παρασκευή-Υποδιευθύντρια-(ΠΕ02), κ. Ζαχαράκη Ευθυμία-Σύμβουλος Σχολικής Ζωής-(ΠΕ02), κ. Καλφούντζου Στ.- (ΠΕ88), Κ. Λίταινα Ι.-(ΠΕ88), κ. Μακαριάδου Κ. (ΠΕ02), κ. Βοζινίδου Ε.(ΠΕ07), κ. Ρεμπάπης Π.(ΠΕ03), Μαντζώρου Αικ. (ΠΕ05).
Τίτλος: «Η Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη) του ΠΣΔ αλλάζει!»
Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ), σε συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης της πλατφόρμας eClass (ΕΚΠΑ) και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Φυσικών Επιστημών κ. Μανώλη Κουσλόγλου, συνδιοργανώνουν την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025 και ώρα 5.00 - 7.00 μ.μ. διαδικτυακή ενημέρωση και εκπαίδευση με θέμα:
«Η Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη) του ΠΣΔ αλλάζει!
Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί»
Η εκδήλωση απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι δημιουργοί της πλατφόρμας Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (eClass) του ΠΣΔ, θα παρουσιάσουν τη νέα, ανανεωμένη Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη), η οποία προσφέρει πιο σύγχρονο περιβάλλον εργασίας, ευκολότερη χρήση και πλήθος νέων εργαλείων και δυνατοτήτων. Μέσα από πρακτικά παραδείγματα θα παρουσιαστούν ενδιαφέροντα σενάρια αξιοποίησης της η-τάξης στην καθημερινή διδασκαλία.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα εξεταστούν, μεταξύ άλλων:
- η αξιοποίηση των εργαλείων H5P από τους μαθητές,
- οι νέοι τύποι διαδραστικών ερωτήσεων στις ασκήσεις,
- η υποστήριξη της ανεστραμμένης τάξης στη διδασκαλία, και
- οι δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη για την οργάνωση και προετοιμασία των ψηφιακών μαθημάτων.
Ημερομηνία: Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025 - Ώρα: 5.00 - 7.00 μ.μ.
Για να εγγραφείτε στην εκδήλωση παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα, ώστε να είναι δυνατή η έκδοση βεβαίωσης συμμετοχής.
Πρόγραμμα Εκδήλωσης
Χαιρετισμοί
- Μανώλης Κουσλόγλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φυσικών Επιστημών
- Μιχάλης Παρασκευάς, Καθ. Παν. Πελοποννήσου, αντιπρόεδρος ΙΤΥΕ «Διόφαντος», συντονιστής ΠΣΔ.
Ομιλίες
- «H Ελληνική Πλατφόρμα Διαχείρισης Μάθησης Open eClass στη εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» Κώστας Τσιμπάνης (Υπεύθυνος Ομάδας Ανάπτυξης Open eClass, ΕΚΠΑ)
- «Η Ανανεωμένη Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη ΠΣΔ - Tips and Τricks» Κώστας Τσιμπάνης (Υπεύθυνος Ομάδας Ανάπτυξης Open eClass, ΕΚΠΑ) Αλέξανδρος Διαμαντίδης (Ομάδα Ανάπτυξης Open eClass, ΕΚΠΑ)
- «Διαδραστικό Περιεχόμενο από Μαθητές: ένα Ενδιαφέρον Σενάριο» Γιάννης Εξηνταρίδης (Ομάδα Ανάπτυξης Open eClass, ΕΚΠΑ)
- «Νέες μορφές Ερωτήσεων Αξιολόγησης στην Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη ΠΣΔ» Γιώργος Φράγκος (Ομάδα Ανάπτυξης Open eClass, ΕΚΠΑ)
- «Υλοποίηση της Ανεστραμμένης Τάξης (flipped classroom) στην Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη ΠΣΔ» Ρίτσα Γόγουλου (μέλος ΕΔΙΠ, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ)
Ερωτήσεις - Συζήτηση
Κλείσιμο - Αξιολόγηση Εκδήλωσης
Καταπολέμηση του διαδικτυακού σεξουαλικού εκβιασμού: Ευρωπαϊκές δράσεις, νομοθεσία και εκπαιδευτικοί πόροι
Ο σεξουαλικός εκβιασμός αναφέρεται στην άσκηση πίεσης ή απειλών προς ένα άτομο μέσω της κατοχής ή χρήσης προσωπικού σεξουαλικού υλικού που το αφορά, με σκοπό να το εξαναγκάσει σε ανεπιθύμητες ενέργειες, όπως την παροχή επιπλέον υλικού, τη συμμετοχή σε πράξεις χωρίς συναίνεση ή την καταβολή χρημάτων. Η απειλή συνήθως αφορά τη δημοσιοποίηση του υλικού χωρίς τη συναίνεση του ατόμου…
Ηλεκτρονικό Ψάρεμα
Μπορείτε να κατεβάστε το φυλλάδιο από εδώ.
Erasmus Days 2025 – 9ο Δ.Σ. Ηρακλείου Αττικής
Την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2025 το σχολείο μας συμμετείχε με ενθουσιασμό στις Erasmus Days 2025! Μαθητές και εκπαιδευτικοί ταξιδέψαμε στην Ευρώπη μέσα από παιχνίδια, κουίζ και διασκεδαστικές δραστηριότητες μέσα από τη δράση «Ευρωπαϊκό Quiz – Ημέρα Παιχνιδιών για την Ευρώπη».
Γνωρίσαμε χώρες, σημαίες, γλώσσες, φαγητά και πολιτισμούς της Ευρώπης, μα πάνω απ’ όλα ανακαλύψαμε τη χαρά της συνεργασίας, της φιλίας και των κοινών ευρωπαϊκών αξιών.
Μια μέρα γεμάτη γνώση, χαμόγελα και... πνεύμα Erasmus!
